♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Suss - 9 mars 2009 22:49

När David vaknade och klev upp kändes det som om att vi knappt sovit..
Han kilade så duktig upp, tror nog inte ens att han snoozade något direkt.
Jag själv hade ställt klockan på åtta och snoozade tills kvart i nio.
Kände mig helt väck, kroppen värkte.. Kändes nästan som om jag vore sjuk.
Gick iaf upp och gjorde mig ordning... Tog frulle med mig upp till mamma & mormor.. Vi satt där o tjöta ett tag, sen var det dags att åka till bil skolan.
Idag gick vi ännu en gång igenom parkering... Jag schabbla te det o gjorde mig dummare än vad jag är. HAHA ;D  Men det är fan inte så himla lätt! :P  Man skall komma ihåg hur och när man skall ratta åt vilket håll och vart och hur man skall kolla i speglar osv... :S  Ganska förvirrande.
Vi överlevde iaf de 4o minuterna och jag fickparkerade jätte bra utanför. Iaf om man jämförde med den andra bil skole bilen som stod framför helt schevt parkerad! :P   Fick med mig en liten komihåglapp hur man gör för att parkera lätt och bra..
Jag hann ganska precis till jobbet... Mammis kom springades med mat till mig när det var dags att ha lunch rast! :D  Stuvade potatis och choritzo korv. Gu vilken stark korv! :O   Willy´s grill bricka eller nåt hette den visst. Det brann ju nästan i munnen på mig! :9 Men gott vare.!
 Var en del mer jag ville skriva om , som handlar om jobbet. Men äsch. Orkar inte.. Vårat nya schema är tydligen klart nu.. Chefen skulle bara kolla igenom det en gång till innan vi fick det.. Spännande! eller? :/
Ne nu pallar jag inte skriva mer.. Tlött.
Skall släpa med mig David in i sängen o gosas lite för att sen slumra till några timmar tills det är dags att gå upp igen.. Suck.

Just det! Ryggen, axeln... Har haft ap-ont där hela dagen!
Trodde det börjat gå över, men ikke! Det värker än... :(

Puss och godnatt /Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards