♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Suss - 11 mars 2009 21:25

Många updates på en dag...

Blev inget me att måla stolen, får ta det på fredag. Jag fixade till lite Carbonara, syster kom i samma veva. Hon fikade och jag åt mat :9 David gjorde nämligen en sockerkaka igår medans jag jobbade. Mums. Men usch va dåligt samvete. Borde röra på fläsket istället för att proppa i mig massa onyttigheter. Det gick fint på jobbet. Blir bara så lack på alla förbannade snattare! Man borde ha en piska å daska te dom med på fingrarna! Morr! När jag kom hem var jag som vanligt hungrig... Hål i magen. Känns som den alltid är hungrig... Tydligen är det inte baaara jag som tycker om räkost i detta hemmet. Har tagit pytte lite på två stycken mackor och gissa hur mycket det finns kvar?  Äääsch, ingen idé att störa sig på. Eller hur? :P Nu tänkte jag ta mig en macka och klämma ut det sista! :9 Sen är det snart dags att nana sig.. Imorgon skall jag upp tidigt och åka till bil skolan :) Lite dåligt samvete för att jag inte hunnit öva på parkerandet... :/ Men det får gå som det går.


Puss o gonatt Susannne<3


Susanne -hjärta- David

Av Suss - 11 mars 2009 13:26

HAHAHHAHA


Det damp just ner ett brev i brevlådan 1 sek efteråt ringde det på dörren. Brevbäraren frågade om jag skulle ha min nyckel i dörren ;D BAHAHA
Det är inte första gången jag glömmer den i.


/S

Av Suss - 11 mars 2009 13:17

Update....

Mamma skjutsade "korven" och mig till Angered C.
Jag var inne på apoteket, "korven" satt snällt utanför å vänta.. :)
Skulle ju in på Nordea också, men det var ju typ 2o nr före så jag sket i de.
Vi promenerade hem. Handlade lite påvägen hem, skall laga Carbonara.
Har putsat av fönstrena i stora rummet, borde ta sovrummet också men där e ändå ena persiernen trasig så skiten syns ju inte iaf.. :/

När det var klart tog jag tag i att fixa den sista köks stolen. Ser lite skoj ut med en blå och tre grå stolar ;D    Har varit utanför nu och sand papprat av den. Nu skall den målas. Vet inte om jag ska göra det nu?.. Osäker på om jag hinner med att göra allt annat innan jobbet då. Mat och göra mig ordning alltså. Gu va gott det var att stå rätt i solen, värme jätte gott :) Vår feelings :D Haha!

Ne här kan jag inte sitta iaf!
PoK Susannne<3

Av Suss - 11 mars 2009 08:17

Uppe med tuppen.. eller iaf med David. Hah! ;D


Vaknade samtidigt som David, kl sex typ? Vi låg o vaknade till liv. Sen var min mage hungrig så det vara till att kliva upp o ge den mat. När David gick iväg till jobbet var klockan typ tjugo i åtta, kändes lite meningslöst att lägga sig igen på något vis.. Solen sken just när vi klev upp, så jag hade faktiskt tänkt mig att hämta "korven" och ta en promenad. Men sen plötsligt var den borta och det var min lust också... :/  Har glott på Vakna med the voice och sen hamnade jag här vid datorn. Har glott lite på facebook. Idag står detta på mitt schema: Nordea, Apoteket och jobba klockan 16.3o Kan va bra att veta ;) Finns säkert någon som undrar vad jag pysslar med under dagarna egentligen. Hahah.. Vill sola också, men det kliar så förbaskat på min kropp.. Tror det är något slags soleksem eller nåt :/ osäker. Men då borde man kanske inte sola iaf... Hmz. Oj, är klockan redan halv nio? Värst vad tiden knallat på. Undra om jag vågar mig upp till mamma & mormor. Dom kanske sover än? Mamma skall jobba idag :) Håller tummarna riktigt hårt för att detta skall gå vägen för dig! :D   Jag skulle också vilja vara min egen chef. Apropå chef så sa min till mig igår att mitt schema inte kommer att ändras alls speciellt mycket. Både skönt o inte. Hade hoppats på mer timmar... Samtidigt som det är jävligt skönt med det schemat jag har nu. Nepp, nu skall jag nog traska upp dit iaf. Dom får vara vakna eller inte! :P  


Pusss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards