♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Suss - 13 mars 2009 09:33

Efter bloggande nu igen... Börjar änna bli trött på de nu.. :/
Kanske ska strunta i att berätta vad jag gjort dom dagarna jag glömt skriva?



Jag skulle åkt till akuten o satt mig, men mamma ringde å hörde hur jag skulle göra och dom tyckte det var dumt att jag skulle sätta mig där när det inte var jääätte akut. Fick tid på onsdag istället...
David var ledig från jobbet han med, vi vaknade till liv och gjorde oss redo för att åka till Ullared! :P   Var framme runt tolv tiden tror jag..
Vi gick igenom allt ganska fort. Åkte därifrån runt två tror jag.
Jag köpte lite strumpor och trosor åt mamma, knä strumpebyxor åt mormor, en tröja, lite små krafs typ hårspray och sånt. På utsidan köpte jag 2st pandora berlocker, dom var liite billigare där än på andra ställen. Sen så köpte vi baddare inne i göteborgs kex affären :9 mums!! Fattar inte varför dom inte säljs i butikerna längre. As goda ju!
På hemvägen åt vi romantisk middag på mcd ;) HAHA.
Vi tog en sväng till David´s farfar,lämnade bananer och tjöta lite..
Stackarn, han kände sig nog ensam. Han skulle äta mat på hemmet en stund efter att vi kom dit, han ville att vi skulle vänta i teve rummet medans han åt. Men vi hade sagt att vi skulle komma å kolla läget i Håkan´s lägenhet så vi fick åka ganska snart.. Tyckte så synd om farfar när han sa att det var ensamt och att det inte var så ofta någon hälsa på.. :/
Vi åkte iaf till Håkan o kollade läget i hans renoverings objekt :9
Jag har tjatat att jag också vill följa med dit, nu när jag fick det så var det inte så himla mycket att se. Betong golv, betong väggar och reglar i taget typ. Hahah! :P   Fast det blir ju kul att se sen hur resultatet blir när man sett det innan.. Sen begav vi oss hemåt.. Var ute hela dan mer eller mindre.. Phew''

Vi checkade Let´s dance och tog det lugnt resten av kvällen..
Jag skulle ju jobba dan efter. Suck''


Tack för en härlig dag älskling !<3

Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards