♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Suss - 15 mars 2009 09:52

Blooooogg....

Jag kilade iväg till jobbet. David klev upp strax efter mig så jag fick lite sällskap innan jag gick :)
Dagen knallade på... Jag fick paniiik när lastbilen kom med varorna.
Han killen med balans sjukdomen har kommit de senaste gångerna och jag tycker det känns skit jobbigt :/  Så jag paniiik ringde ut till kollegan och bad henne ta emot varorna. Men sen så var det inte han som kom :S Hmz.
Finns väl inte så mycket mer att skriva om jobbet...

Efteråt skulle vi åka till David´s päron. Hans pappa fyllde år :)
Vi missade alla som varit där precis med några minuter bara. Typiskt!
Vi stannade någon timme sen åktev vi hem och gick till mamma & mormor.
Dit kom moster, Daniel och Evelina med :) 
Vi följde med dem och kikade på de nya sängarna o så.
Skulle också vilja flytta! Men, så känns det som att jag vill det bara för att det ska hända något. Jag trivs rätt bra i den lägenheten vi bor i nu..
Bara lite små grejer som ska ändras :)

Har haft konstigt ont i magen under hela helgen. Egentligen är det inte magen,utan mer hm vid äggstockarna eller nåt..
Känts som om jag har gjort en jäkla massa situps ;/ fast där nere. Haha!
Känner mig helt orolig. Blir livrädd! :/
Min värsta mardröm skulle vara om dom sa att jag inte kan få barn.
Då vet jag f*n inte vad jag skulle ta mig till.

Puss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards