♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Suss - 16 mars 2009 19:20

God kväll :)

Körningen gick jätte bra, kände mig super nöjd när jag gick från bilen..
Vi gjorde ungefär samma sak som förra gången, hon tyckte jag var jätte duktig fick godkänt på allting förutom att jag tvekade på om det var huvudled eller höger regeln som gällde. Det gick så fort så jag blev lite ställd när det kom bilar å jag inte riktigt hann tänka efter.. Det var iaf Jag som skulle kört och det borde jag vetat. Shit :9  Fick godkänt på fickparkeringen! Wihooo! Känns som att det går framåt iaf å det är ju skönt.. :)
På hemvägen hoppade jag in på solariet å solade i ståupp solariet. Åkte hem till mamma & mormor. Åt soppa och knäcke macka, sen gjorde jag mig ordning för att åka å möta Nadja & Veronica. Men så fick jag mer ont i magen(där nere, äggstockarna?).. Och sa att jag inte kunde komma. Synd, ville träffat dem.. :(  Slappade kvar där tills David slutade jobbet. Mötte honom på parkeringen. Tjötade om hur hungrig jag var, tittade i kyl & frys både en och två ggr. David han tittade med och gav förslag. Men det var ingenting som föll mig i smaken. Jag bestämde mig för att köpa kina mat, David bestämde att han skulle göra kanel bullar! :D  Vi åkte ner till Maxi och handlade det som behövdes. Jag köpte även lite gottis åt mamma & mormor... Stannade snabbt och köpte kina maten sen snabbt stopp hos mammis, lånade en sån maskin som man gör bullarna med. (Har fått hjärnsläpp och vet inte vad det heter, hahah!) Vi kom hem å jag åt maten, David håller fortfarande på med bullarna. Dom har just jäst.. :9
   Nu orkar jag inte sitta här mer. Booooring. Dessutom har jag ont i magen :( dumma!



Pusss å kraam Susannne<3

Av Suss - 16 mars 2009 10:02

Heeejsan.

Kunde f***n inte somna om efter att David gått upp. Typiskt!!!
Messade moster o kolla när hon skulle upp till mormor,klädde på mig och gick upp för att följa med å lämna Evelina på dagis..:)

Nu har vi suttit här nåra timmar. Det är dags för mig att åka till bil skolan.
Måste avsluta nu!


Wish me luck /
Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards