♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Suss - 22 april 2009 15:05

Update!


Ett dubbel pass blev liiite för mycket.. I slutet var jag änna vimsig, det är så mycket man ska lyssna på, ta till sig och komma ihåg på så kort tid! Sen spänner man sig något fruktansvärt också när man kör med bilskolan.. Eller tja, de gör jag nog nästan alltid när jag kör. Elisabet min lärare tyckte iaf att jag var jätte duktig idag, trots att jag blev så trött i huvudet det sista. Hon sa att nu är det inte mycket kvar med körningen och att JAG MÅSTE TA TAG I TEORIN!! Efter bilskolan åkte jag in till stan för att checka tightsen. Jag kunde inte låta bli att köpa både svarta och vita! Trots att jag egentligen itne har råd att unna mig saker nu.. Men lönen kommer ju iaf på fredag så jag har inte jätte dåligt samvete. He he.. Nu håller jag på att laga Chicken a la king som jag ska vräka i mig innan jag börjar jobba. Gott! De va ett tag sen jag åt det nu.. Måste laga mat nu! Tjingeling pling!

Susannne<3

Av Suss - 22 april 2009 09:01

Trött som f*n.


Jag vill inte gå ur sängen idag, sååå trött!  Men är så illa tvungen, ska åka till bilskolan och köra dubbel pass. Efteråt skall jag svänga förbi Gina Tricot och hoppas på att tightsen finns kvar!  Apropå det så måste jag föra över pengar... I natt (i min dröm) har jag kört bil som f*n. Sen kom jag på mig att jag får ju inte köra utan David är med. Hahah! Så jag stannade bilen i ett rödljus och gick därifrån. Muhahah! Knäppis drömmar.


Ne nu ska jag borsta en tand och föra över pengar!
Puss o kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards