♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Suss - 2 maj 2009 22:36

Sol och shopping med älskling.


Torsdag: På kvällen var vi rastlösa, körde syrran till sitt jobb. Mcd på Avenyn. Åt varsin hamburgare och jag tog även en banan milkshake. Fick aaas ont i magen sen när vi kom hem. Kändes som jag skulle kräkas.. :/   Jag somnade nästan med en gång jag lagt mig.. Mådde apdåligt. 


Fredag: Jag var ledig, det var Daviiid med :D
Vi sov ganska länge.. Promenerade ner till affären (jobbet) hade tänkt köpa frukost. Då jag hade glömt av att vi öppnar som på en söndag och vi var där en timme tidigare.. Vi köpte glass i " turken " (som det kallats sedan jag var liten. Promenerade hem med varsin dajm glass. Tog bilen ner till Maxi istället och köpte deras super goda frallor. Sen gjorde vi oss redo att åka iväg på äventyr. Var på klädkällaren, köpte en svart panelgardnin till sovrummet. Köpte ju en dit för ett tag sen,men den såg så fjuttig ut att man måste ha dubbla. Sen tog vi "svängen om" Ikea. Köpte en gardinstång, dom hade inga såna "panel vagnar" längre.. :/  Men som tur var fanns det på Maxi! :D    Ja du vad gjorde vi mer?  Jo vi grillade med syrrorna och deras pojkvänner/kompis. Hade köpt entrecot som redan var marinerade. Men dom smaka äckelit. Typ diskmedel :/    Resten av kvällen tog vi det bara lugnt, kollade på film och gosa.. :)

Lördag:
Vi hade sovmorgon :P  Vaknade la runt tio tiden.. Käkade frukost och sega oss innan vi kom in i duschen. Runt två tiden åkte vi till Net on Net och bytte ut David´s kaffe termos. Den hade flagat i botten,vilket den inte ska göra. Jag övningskörde lite grann.. :)   Har lite dåligt samvete för jag bad David köra när vi skulle åka från Allum :$  Dumma mig. Vi åkte alltså till Allum efter Net on Net. Jag lurade David att köpa ett par korta jeans byxor. As snygga! ;)  Han köpte även en skjorta och en plånbok. Jag kom hem tomhänt. Vart helt surig, ville ju också ha något nytt! :(   Kollade på dom där snygga skorna igen, från Dinsko. Men David undra,när jag skulle använda dom? Det undra jag med. Är ingen "klack sko" tjej.. :/  tyvärr. Vi köpte Subway macka innan vi åkte hem, som vi satt och åt nere vid Operan.. (typ) Va jätte härligt att sitta där i solen och titta på båtarna.. :)  Sen kom vi hem. Hände inte mycket mer.. Vi tänkte borrat upp "tavel hyllan" ovanför sängen, men de blev inget me det. Vi tog en promenad runt Ranne bara. 


Nu e jag trött orkar inte skriva mer... Imorgon skall jag jobba "extra". Beror på hur man ser det.



Puss o Kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards