♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Suss - 7 maj 2009 23:10

Nytt godis !


Idag på jobbet hade vi fått in nytt godis. Ahlgrens bilar, fast dom nya kallas för husvagnar ;D  HAHA!  Någon M choklad puff och Marabou choklad som kallas för Sommar, det är jordgubb i ! :D


Har egentligen inte så mycket att skriva om, ska ta med min älskade pojkvän in till sängen nu tänkte jag. Han skall upp tidigt, o jag med för den delen. Ska till mammis i Floda imorgon och checka läget några timmar! :D    Äta mamma´s goda mat och ev slinga mitt hår!  Yaay


Puss /Susannne<3

Av Suss - 7 maj 2009 12:30

Dubbel lektion & fas 1


Lektionen gick fint, trots regnet. Vi körde koll på det vi gjorde sist. Cirkulationsplats, av och påfart / motorväg. Jag fick godkänt! :) Yay!

Nu är det den där förbaskade teorin! Jag stannde kvar efter lektionen och gjorde fas 1 både en och två gånger. Fick inte godkänt :(  Såna onödiga fel. Blir så irriterad! Man blir lurad. Och sen är det flera frågor som är "kuggisar", alla svaren är typ rätt, men man måste välja det som dom tycker! Så dumt. Sen är det mycket konstiga ord som man inte förstår. Det borde finnas svenska ordbok att ta till hand. Heheh! Sen när man letar efter rätta svaret i boken så skriver dom inte i klarspråk. Jätte jobbigt. Hoppas jag får bukt på det till slut iaf.... Måste ju ta mitt körkort :)   

Min lärare "Bettan" är så gó, vi skrattar och pratar hela tiden. Nästan så jag kommer av mig i körningen. Ibland får jag be henne att säga åt mig att hålla tyst och koncentrera mig! :P   I nästa vecka har hon semester, idag skulle hon åka till Italien, fast bara i två dagar. Åh va jag också vill resa!! Hon sa att man får prioritera om man vill resa, strunta i att köpa nya kläder och äta makaroner och gröt! HAHA :P  Det tipset borde jag ta till mig av. Köper påtok för mycket saker. Kunde sparat massa pengar egentligen... :/   "Bettan" sa att hon vill helst inte se mig där i Augusti, fortfarande. Så nu måste jag göra ett rejält ryck om jag ska hinna! Borde egentligen kunnat varit klar typ nu. Om jag tagit mig i kragen tidigare... :/  Syrran frågade mig igår när f**n jag skulle bli klar med körkortet?! Hon skall i alla fall ta det till i Augusti,fast en att hon inte börjat än.  Så säger hon nu ja! :P  Önskar henne lycka till :)


Nu håller jag på o värmer en färdigrätt som jag skall vräka i mig innan jag måste "sätta dit ett par ögon" för att sedan antagligen springa ner till jobbet. Hehehe ;P    Om den där j*kla rätten blir klar någon gång. Våran mikro är helt värdelös!! 


Puss /Susannne<3

Av Suss - 7 maj 2009 07:39

God morgon


Då ska man iväg till bilskolan såhär på morgonen och köra lite.. Eller ja ganska mycket, ett dubbel pass. Har ingen lust att köra bil när det spöregnar.. Hmz!

Men det är inget att göra åt, det är bara att åka dit, köra och se glad ut! 


Var så tröööött imorse, eller det är jag nu med. Skulle lätt kunna somna.



Igår var jag riktigt redig på jobbet, städade och dona. Hoppas det uppskattas av någon och att jag inte bara får skäll för att jag inte gjort något! :/ Det lär vi väl märka.


Jag vill klippa miig! Tänkte jag skulle se om dom har drop in där vid redbergsplatsen, bredvid min optiker. Om inte så går jag nog och solar på gymmet :P  Måste pigga upp mig med något en sånhär regnig dag.


Nae, nu måste jag borsta tänderna innan jag ska kila till bussen!

Puss /Susanne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards