♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Suss - 14 maj 2009 22:02

Tandläkarbesök, barnpassning och jobb.


Jag åkte till centrum för att möta Nadja & Melina. Vi matade Mellis på mcd, sen tog vi en sväng in i den nya skoaffären, helt katastrof där inn. Skor precis ööööverallt. Undra hur dom tänkte när dom gjorde så att man ska kunna leta efter sina egna storlekar. Folk var som gamar! Vi gick rätt snabbt därifrån, bort till Edels. Sen fick vi brottom till tandis. Nadja hade en tid och jag var med för att hjälpa till att passa Melina under tiden. Efter typ 35 minuter började jag få lite smått panik. Trodde hon skulle vara klar på 2o minuter. Å jag som hade tänkt hinna hem för att äta innan jobbet. Men jag fick hoppa av direkt vid jobbet, köpa en äcklig paj. Ville haft en särskild färdigrätt men den var ju givetvis slut! Jobbade på mina 3½ timme. Gick rätt snabbt. När jag kom hem låg min älskling på soffan. Jag ställde mig o hackade upp sallad. Hade glömt köpa majs. Nästan de viktigaste i salladen! Messade moster å frågade om dom hade det hemma. Dom hade massor och jag kunde få en burk! Hihi, så snällt<3  Blev kvar en liten stund å tjöta. Kom hem och åt min sallad. David sitter vid den stationära datorn å gör beställnings grejer till jobbet. Aptråkigt så jag hamnade här. Tänkte jag skulle släpa med honom in i sängen strax! :) 


Imorgon skall jag tvinga iväg mig till bilskolan! Ska som straff sitta där i minst 4 timmar! Och helst klara 1-3 faser. Annars j*vlar! Känns som att jag gör min lärare besviken om jag inte har klarat någon under veckan medans hon varit på semester. (fast jag gör ju det såklart för mig själv..)




Skulle vilja skriva en himla massa om David,men jag nöjer mig med att säga

Jag älskar dej <3

Av Suss - 14 maj 2009 12:50

Försov mig och tappade lusten


Hade ställt klockan på åtta imorse,men vaknade klockan tio. Hur gick detta till?  När jag väl klev upp i alla fall så kändes det som att jag inte skulle hinna med bilskolan så jag tappade lusten och bestämde mig för att plugga hemma, ännu en gång. Blir förbannad på mig själv. Varför tar jag inte bara mitt "feta arsle" och går dit!? Ingen annan kommer att göra det åt mig. Så vad väntar jag på?  Har suttit med teori på datorn här hemma i ca 1½ timme nu eller något sånt. Känner mig allmänt seg och trött, vill sova mer. Alldeles nyss så öste regnet ner.. Då tappar man ju ännu mer lusten. Känns som att jag gör David besviken varje gång jag inte åker till bilskolan, när jag sagt det. Men egentligen så är det ju bara mig själv det skadar. Jag blir aldrig klar med körkortet om jag inte bestämmer mig för att jag åker dit och gör det jag ska! Nadja ringde igår kväll strax efter att jag sagt till David att "imorgon skall jag i alla fall till bilskolan, för då har jag inget annat besämt". Nadja undrade om jag kunde hjälpa henne med att "passa" Melina medans hon gjorde undersökning hos tandläkaren klockan tre. Det var ju lugnt, för då hade jag ju hunnit med att vara på bilskolan några timmar, om jag nu kommit iväg dit och varit där klockan tio som jag sagt. Men nu vart de inte så. Aja shit the same, känns som jag bara sitter här å gnäller över något som är mitt egna fel. 


I natt drömde jag as mycket. Först så var det en dröm om att vi var på Liseberg och åkte en attraktion, därifrån såg vi när 2-3 barn trillade ur en annan åkattraktion. Vi blev helt förstörda och börja stört lipa allihop. Sen letade vi efter dessa barnen, men dom fanns inte någonstans. Hm? Sen blev de mörkt och Liseberg skulle stänga, då blev syrrorna och jag instängda där och fick ledas ut av någon som jobbade där som hade hittat fler instängda. Eeehm?  Sen började en ny dröm där David´s föräldrar bodde i samma svale som oss, vi var där och plötsligt säger David att han ska åka iväg på jobb i flera dagar. Som han inte nämt någonting om tidigare. O så bara smällde han igen dörren och gick, med mig ropandes efter sig. Fatta ingenting? Och i samma stund stod jag framför dörren och var gravid, kände hur bebisen sparkade.   Vad är detta för drömmar? 

David hade tydligen också drömt mycket i natt. Konstigt.



Hm, blev helt paff igår. Chefen han bara räknade med att jag skulle jobba på lördag, han har inte ens frågat mig!? Jag sa nej, att jag var upptagen. Va e de för stil att bara anta sånt!?


Fick brev från ett ungdomscentrum för unga brottsoffer igår. Funderar på om jag skall gå dit eller inte. Tänkte jag skulle fråga Katarina om hon ska dit. Skulle nog behöva prata av mig om rånet lite grann. Mycket som hänger kvar i tankarna sedan det hände. 


Ne nu ska jag sätta dit ett par ögon o föna till håret.
Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards