♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Suss - 17 maj 2009 10:20

Idag kom min nya lilla kusin till världen!

Moster ringde runt fyra imorse och bad om ursäkt för att hon ringde mitt i natten,men att värkarna satt igång och undrade om vi kunde passa Evelina när dom åkte till Östra. Självklart! Vi kom dit,dom åkte.. Vi la oss och somnade några timmar. Där i mellan vaknade jag flera gånger... Drömde as mycket,det var konstiga ljud som jag inte kände igen.. :9   Drömde bland annat att jag slog en av David´s kompisar för han sa att jag inte släppt iväg David. HAHAHA!  Konstiga drömmar. Vid sex tiden ringde Daniel och sa att nu är han ute! :D  Dom hade knappt åkt förrens det var klart ju. Heheh. Jag hörde den lilla i bakgrunden som grät. Hihi! Fick rysningar, så sött! En stund senare fick jag ett mms på underverket :P  Fast man såg inte hela honom. Runt nio kom Daniel hem. Evelina hade fortfarande inte vaknat.. :)  Daniel gick in till Evisen och sa "Grattis", hon var helt yrvaken och fattade ingenting. "Du har blivit stora syster". Evelina sa efter en stund, "Jag fyller år idag". Haha, sötnos. Bara för Daniel sa grattis trodde hon att hon fyller år idag.. :9  Sen när David och jag skulle gå, tyckte hon att vi träffats för lite. Så jag sa att hon får ringa och be oss hälsa på henne.. :)  Gu va roligt att den lille äntligen kommit ut. Exakt en vecka efter beräknat datum. Moster hade sagt till mormor att han såg ut som en liten "toker". Hihi! Dom har inte riktigt bestämt sig för namn.. Alec var en idé men dom tyckte inte att han såg ut som de sen när han väl var här.. :9  Får se vad det blir! Han blir nog inte namnlös iaf! :D   



Igår var vi vid Lindholmen å kollade på Göteborgsvarvet en stund, käka tacos och kollade någon film som var innan Eurovision. David somnade när det var ett par låtar kvar och jag stängde av teven när alla sjungit. För då klippte mina ögon igen av sig självt :P  


Moster hade bokat bio biljetter till "Änglar och demoner" idag, men de blir ingen bio för dem ikväll. Så vi fick dom, för hon hade redan betalt med kort. Det är tydligen en uppföljare på Da vinci koden. Varken David eller jag har sett den. David är inte så mycket för filmer med vampyrer, demoner och såna saker. Men jag tror vi går ändå :)   


Vill hälsa på moster och lill killen sen, men vi får se om hon orkar med det. Allting gick så himla fort så hon är lite i chock och väldigt trött.. :)  

David snacka om att byta däck på hans päron´s bil sen så vi får väl se vad vi tar oss för... Tråkigt väder idag... :(  



Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards