♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Suss - 22 maj 2009 21:31

Växel låda och bebis gos!


Imorse åkte vi iväg och fixade en växel låda till David´s bil. Han får tyvärr vänta på den tills måndag för dom måste plocka loss den. Gött att han hittade en iaf :)  Innan vi åkte hem så kikade vi lite på nya bilar :9  Jag vill ha en liten bil och David vill ha en stor. Jag säger att om vi ska ha en stor bil måste vi föröka oss först ;)  Heheh! Vi åkte hem, köpte pirog på Liba. Det blev våran frukost. Vi latade oss en stund, sen gick vi till mormor där var moster med familj :)  Fick gosa lite med den lille. Dom har förresten bestämt sig för att han skall heta Robin! Tyckte inte han såg ut som en Alec.. :9  Vi var där ett tag sen promenerade vi ner till jobbet, hämtade min lönespec. Hem igen, åt ost & skink pajen som David gjorde igår. Mums!  Vi latade oss några timmar på soffan, pussades och busades lite :P  Sen orkade jag inte ligga still mer så jag gick till mormor och lämnade kaffe kokaren (som jag gett till syster), hon får bara låna den tills hon fixat en ny kanna. Hon råkade slö sönder den häromdan... :/  Otur! Sen promenerade jag vidare till moster.. Fastnade där nästan två timmar. Hade tänkt gå tidigare men moster fick ont i magen, Daniel & Evelina var på altan och byggde så jag väntade en stund.. :)  Gosa lite med bebis<3  Sötaste!! Han e så söt så man vill inte gå därifrån! Nu är jag hemma hos min kärlek, tror vi kanske ska titta på Da Vinci Koden.. Om David vill. 


Igår åkte vi ju iväg för att köpa present på Allum, gick så fort så vi hade massa tid över tills vi skulle på kalaset. Vi parkerade där som David´s kusin bor sen promenerade vi ner till Kungsgatan (tror ja), åt en hamburgare och sen promenera vi tillbaka. Värsta kanon vädret var det ju ute! :)  Kalaset pågick i nästan tre timmar. Mia verkade nöjd med alla sina fina presenter! Efter åt, påvägen hem så åkte vi till Triumf vid Sisjön (tror ja). Köpte massa billiga glassar! Typ 4o glassar för 129 spänn! Det är annat än glass bilen :P Fick skynda oss hem med glassarna så dom inte smälte. Vi lämnade glassen hemma sen åkte vi ner till Maxi och köpte ingredienser till pajen. På kvällen kikade vi på Rally brudar som vi lånat av moster. Den va rätt roligt! :D  Sen la vi oss, gosa och somna så gott :P


Imorgon skall jag jobba. Känner inte alls för det egentligen men man måste ju tjäna lite pengar.. Hoppas helgen går fort!  Nästa helg när vi är lediga skall vi åka över till Danmark! :D  Yaaay! Kul att komma iväg en stund.. Blir bara fram och tillbaka mer eller mindre, men det är ju iaf skoj att komma bort härifrån en stund. 


Nu skall jag ta med David in i sängen! Gonatt :)

/Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards