♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Suss - 23 maj 2009 23:31

Fatta att ens liv kan ändras på bara på ett par sekunder..


Nadja skrev till mig för någon timme sen att hennes kompis råkat ut för en olycka med MC. Nu heter hon Rest in peace. Fatta att allt kan ändras på bara ett par sekunder / minuter... Ska man inte inse att sånt kan hända förrens det verkligen händer?  När såna här saker händer börjar man fundera en massa. Men efter ett tag är det bortglömt igen. Vila i frid (f)



Idag har jag jobbat. Vi hade massor att göra :S   Annars så brukar det vara ganska soft på lördagar men vi hade massor med varor och sånt som skulle upp. Efter jobbet lagade vi lasagne. Hittade min älskling sovandes på soffan,ingen mat på bordet idag inte ;9  sötnos! Förstår om han är trött på helgerna när han slitit så under veckan. Klockan åtta började våran tvätt tid. Nu har vi tvättat 8 maskiner! 2 av dem var iofs bara hand tvätt. Det hänger kläder ööverallt och det känns alldeles fuktigt här hemma. Uscha å det skall vi sova i. 


Pappa var här en sväng. Först ringde han å undrade vart jag tagit vägen och varför jag inte hört av mig?  Vad tror han. (?)

Nu skall vi titta på Da Vinci Koden som vi började titta på igår..



Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards