♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Suss - 25 maj 2009 22:42

En svängom med barnvagnen!


Jag hämtade upp lilla Robin i vagnen, promenerade ner till fritidsgården o prata lite med Annika :)  Robin nanade så gott medans jag stod där o tjöta. När vi slitit oss därifrån gick vi vidare till jobbet. Pratademed chefen angående semestern. Han säger att jag bara får ta ut 2 veckor i rad. GAAAH blir tokig! Man har rätt till 4 veckor sammansatt, om man vill! Och jag får f*n inte tag i facket tanten heller. Men imorgon ska jag ringa o se om jag får tag i någon annan istället. Träffade en gammal klasskompis som jag samgick med hemåt mot moster igen.. När vi stod där o tjöta vaknade Robin och börja gråta, trodde först det var nappen men han slutade inte. Fick skynda mig hem! :P  När jag kom dit så satt moster redo med flaskan mer eller mindre :9 Fick en nappflaska i handen o där var de bara att sätta sig o mata den lille så han blev glad igen! :D  När det var klart fick jag rusa hem för att hinna byta om innan David körde mig till gymmet och han drog för att spela badminton. Åh jäääklar va jobbigt passet var, märks att man inte tränat på länge! Höll på att tuppa av där en stund kändes det som. Man ska nog inte strunta i att äta innan man tränar ett så hårt pass :/ Hmm.. När jag kom hem var min man fortfarande "på sjön". Hehe. Vi latade oss lit, David duscha jag lata vidare på soffan, vi tittade på Färjan och sen duscha jag. Har rakat mig både här o där. Mina ben är heemskt lena ;D Sen fick David äran att smörja in mig. Heheh ;9  Nu orkar jag inte skriva mer faktiskt. 


Förresten så kundejag förut inte hålla mig ifrån att beställa lite grejor från hm.se   Oooups. Åhf*n, leveransen dröjer till mitten på Juni! Hur ska man orka vänta så länge? :P  2 veckor! :O  


Nu ska jag kika på Ginas hemsida om de kommit in något fin. 

Puss o gonatt Susannne<3



P.s Jag älskar dig mammis <3

Av Suss - 25 maj 2009 13:03

Löning!


Och det är såååå välkommet! :D   Fick ut semester ersättning. Yaaay! Sparad semester som jag inte "hunnit" ta ut. Det kan nog bli en liten resa på våran semester ändå! Och pengar till körkortet! :D


Igår jobbade jag. Var ap stressad det sista. Skakade och var helt vimsig. Var både hungrig och stressad, ingen bra kombination! Köpte en drick yoghurtså lugnade det ner sig sen. David hade maten klar när jag kom :) Makaroner och falukorv! :9  De va längesen vi åt. Kan inte säga att de va nå vidare gott... Vi latade oss framför teven sen skulle jag lämna äpplen och tomater till mormis, då passade vi på att promenera 2 varv runt Ranne också i de goa vädret :)  Sen lata vi oss tills vi somnade. Typ.


Idag har mammis varit uppe hos mormis en sväng. Så innan jag gick dit gick jag till jobbet å köpte frukost med mig som vi åt. Umgåsades där en stund tills mammis skulle köra syster till skolan. David kom hem en sväng. Det var ju bara läskande, ville inte att han skulle gå igen... :(

I eftermiddag skall jag gå på Body pump pass med Fis! :D  Waay! Jag kommer döööö, har inte tränat på aplänge ju! :/

Mina planer idag var egentligen att åka till bilskolan och göra teori på förmiddagen, men eftersom mammis kom så blev de förskutet och nu orkar/har jag ingen lust att åka dit. Jag kan behöva en vilo dag.. Tänkte jag ska flytta på syrrorna´s cyklar från mormor´s cykel förråd till mitt. Vill ut i friska luften iaf. Det är ju jätte fint väder idag :)  Blåser lite bara.. Börjar bli hungrig med.. :/  Hmm, vad ska man äta? Kanske lasagne från i lördags... (?)



Ha de gott Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards