♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

2oo9 o5 25

Av Suss - 25 maj 2009 22:42

En svängom med barnvagnen!


Jag hämtade upp lilla Robin i vagnen, promenerade ner till fritidsgården o prata lite med Annika :)  Robin nanade så gott medans jag stod där o tjöta. När vi slitit oss därifrån gick vi vidare till jobbet. Pratademed chefen angående semestern. Han säger att jag bara får ta ut 2 veckor i rad. GAAAH blir tokig! Man har rätt till 4 veckor sammansatt, om man vill! Och jag får f*n inte tag i facket tanten heller. Men imorgon ska jag ringa o se om jag får tag i någon annan istället. Träffade en gammal klasskompis som jag samgick med hemåt mot moster igen.. När vi stod där o tjöta vaknade Robin och börja gråta, trodde först det var nappen men han slutade inte. Fick skynda mig hem! :P  När jag kom dit så satt moster redo med flaskan mer eller mindre :9 Fick en nappflaska i handen o där var de bara att sätta sig o mata den lille så han blev glad igen! :D  När det var klart fick jag rusa hem för att hinna byta om innan David körde mig till gymmet och han drog för att spela badminton. Åh jäääklar va jobbigt passet var, märks att man inte tränat på länge! Höll på att tuppa av där en stund kändes det som. Man ska nog inte strunta i att äta innan man tränar ett så hårt pass :/ Hmm.. När jag kom hem var min man fortfarande "på sjön". Hehe. Vi latade oss lit, David duscha jag lata vidare på soffan, vi tittade på Färjan och sen duscha jag. Har rakat mig både här o där. Mina ben är heemskt lena ;D Sen fick David äran att smörja in mig. Heheh ;9  Nu orkar jag inte skriva mer faktiskt. 


Förresten så kundejag förut inte hålla mig ifrån att beställa lite grejor från hm.se   Oooups. Åhf*n, leveransen dröjer till mitten på Juni! Hur ska man orka vänta så länge? :P  2 veckor! :O  


Nu ska jag kika på Ginas hemsida om de kommit in något fin. 

Puss o gonatt Susannne<3



P.s Jag älskar dig mammis <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards