♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Suss - 27 maj 2009 22:06

Jävla passjävel


Åkte till gymmet imorse. Blev bandet,gymmet,sola och vattenmassage. Åkte hem,duscha och gjorde mig iordning. Skulle dragit till bilskolan, MEN jag sket i det och tänkte lata mig istället. Så ringde syster å sa att hon försovit sig och inte kommit iväg till skolan och undrade om vi skulle åka och fixa pass. När vi kom ditså var det ca 3o nummer före oss. Gick rätt snabbt endå, runt 3o minuter så var det våran tur. Mitt passfoto blev helt jävla mongo. Ser ut som bilden är tagen underifrån och att jag inte har någon haka/hals. Jag blev så paff så jag fann mig inte i att fråga om jag fick ta om kortet. Faan va sur jag var efteråt. Syster fick höra både de ena och de andra fula ordet flyga ur min mun! Jag hatar mitt pass! Och jag har inte fått det än :@   Helvete. Jag blev sur som en citron och det släppte inte på ett bra tag. Jämrade mig i flera timmar efteråt. Det är något som är jobbigt med mig,jag kan inte bara släppa vissa saker. Nu är det ju som det är, så egentligen borde man bara släppa det och skita it men de går inte. Kommer sura över detta lääänge. MORR! Det som stör mig är att gubben tog 3st kort och jag lovar att dom första blev bättre än de sista. För då hann jag knappt ställa mig tillrätta innan han klickade! ÅH att jag inte fann mig i att säga till att jag ville ta om! Stör mig kraftigt!! Kan ju säga att jag kommer verkligen inte visa det mer än nödvändigt. Så fråga INTE om du får kolla på det! MORR!!  Efter vi fixat passet åkte vi hemåt, käkade på äckel mcd i A.c Hoppas man inte blir magsjuk!? Sen var det dags att åka upp till jobbet. Timmarna rann mer eller mindre iväg. Hade ganska mycket kunder faktiskt. Det är väl för att alla fått lön nyss ;) He he.   Köpte snus förut, "tjejsnus". Catch med vanilla & mint smak. Fick bara för mig för någon vecka sen att jag måste prova den, såg "god ut". Men de va inte särskilt gott när jag väl stoppat den lilla påsen under läppen. Fick en jäkla nicko kick kan jag be om att få tala om. Nu ikväll har vi bara slappat framför teven, bara skit att se på. Nu känner jag att det är dags att krypa ner i sängen å gosa med darling innan vi ska nana oss. 


Imorgon SKA JAG till bilskolan, jag måste verkligen! Körkortet känns långt borta med min snigelfart. 




PUSS & KRAM <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards