♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Suss - 28 maj 2009 21:13

Tänkte på en sak förut


När jag promenerade ner till jobbet förut så funderade jag över att en del säger inte till om någon luktar illa i munnen,ser konstig ut,har något mellan tänderna eller är svart runt ögonen osv... Jobbade väl kanske 1½ timme så kommer Miira å handlar hos mig. Då säger hon att jag har något på tanden. Det var ett svart peppar korn från carbonaran. HAHA! Där har jag suttit i 1½ timme med den på tanden utan att någon sagt något. Tycker sånt e så taskigt. Det måste ju varit flera som sett det,mina kollegor bland annat? Så skumt att jag fundera på det tidigare o så hade jag själv någonting på tanden. Pinsamt!! 


I natt drömde jag om en gammal kompis, han hade fått brännskador på armarna. Undra vad det kan betyda? Han handlade hos mig förut och vad jag kunde se så var han inte brännskadad :) Hehe. 


Ringde pappa förut för att fråga om han kunde köra oss till och från Danmarks båten på lördag. Då säger gubben att bilen gått sönder, IGEN! Den hann typ vara hel ett dygn :)  SKIT BIL! Nu säger han att han ska sälja den, i det skick som den är. Alldeles nybesiktigad och nyskattad. 


Träffade moster,Daniel,Evelina och lilla Robin förut. Han e så himla sööööt vill gossa me honom hela tin. Imorgon skall dom åka till Astrid Lindgrens värld, tills på lördag... :)  Kul för Evisen. 


Känner mig rastlös. Kanske ska ut och gå en sväng? Hmm.. Imorgon börjar jag sent, vet inte vad jag ska ta mig för innan. Vet inte om jag pallar teori på bilskolan imorgon med. Måste plugga på lite innan tror jag. Känns inte som man lär sig ordentligt annars.  Ye ye får se.



Puss Susannne<3

Av Suss - 28 maj 2009 15:08

4 faser avklarade !


Trött som f*n var jag imorse.. Slet mig från sängen runt halv nio tiden. Tog på mig kläder,packa frulle och gick hem till mormis. När vi ätit o tjötat en stund så sminka jag mig och åkte till bilskolan. Satt där från typ 11-14, oj shit va länge. Trodde de va kortare. Somsagt så går tiden så förbaskat fort när man sitter där. Jag har nu gjort 4 faser helt klara och dessutom börjat på vad kallades den nu igen, repetition? Har i alla fall gjort ungefär hälften. Blev så trött i huvudet när jag kom till den där repetitionen så jag packade ihop och åkte hem. Gick förbi mormis och hämta uppe frulle grejerna innan jag gick hem. Nu håller jag på och tinar upp bacon, ska laga till lite carbonara innan jobbet. Dålig fantasi och kort om tid. Ska se efter om baconen e färdig tinade nu.. 



Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards