♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Suss - 31 maj 2009 21:35

Danmarks resa och grillkväll!


Igår var vi uppe med tuppen. Gjorde oss ordning, tog bussen & vagnen till Danmarks båten som avgick 9.3o Vi hade världens kanonväder hela dagen! Vi satt uppe på soldäck nästan hela resan dit. As gött! När vi kom fram letade vi upp ett glass ställe. Hann inte med så mycket på en timme. Resan tillbaka blåste det som faaen och var inte lika gott att sitta på soldäcket så vi spelade,handla o så.. När vi närmare oss Göteborg blev det as gott å vi ville inte gå av båten :9  Blev lite besviken att det inte alls var särskilt billigt att handla varken i Danmark eller på båten.. Hmm. David köpte sig en ny parfym,jag ett paket med 2 st dubbel mascaror, lite godis & öl.. Nicke var snäll och hämtade oss i utbyte mot en back öl ;) Skönt o slippa vagnen när det var Hammarkulle festivalen. Vi hann knappt komma hem innan vi slocknade. Klockan var typ 22.oo Somnade som två små grisar. Under natten har vi vaknat massa gånger o varit svin törstiga o varma. Denna lägenheten är helt hopplös.


                                        Världens längsta puss! ;)


   Snygg vinkel :/


                           Älskliing      



Vi vaknade runt 1o tiden imorse. Kände mig fortfarande helt slö. Vi vaknade till liv och promenerade i det jätte fina vädret, till Maxi. Vi tog bussen upp eftersom vi handlade så mycket.. Påvägen upp kom vi på att vi glömt köpa ägg. Hoppade av vid jobbet o handla lite grejer... Hem å käkade brunch :P   Lata oss ett bra tag o sen skulle vi köra David´s bil för byte av växel låda. Men då ville faen inte bilen starta! Fick hjälp av Daniel med starthjälp. Vi åkte först förbi hos David´s päron. Hans mamma fick morsdag rosor :)  Hon verkade bli helt paff. Dessutom undrade hon om det var jag som sagt åt honom att köpa det till henne?  Det hade jag inte. Men jag köpte till min mamma så han köpte te sin :9  De va gulligt tycker ja.. Hon blev nog jätte glad! Sen åkte vi till Jonsered o lämna bilen. Mammis körde oss hem! :)  Fy va varmt det var i bilen och stackars Cervo höll på att dö av värmeslag. De kan inte va kul att vara hund en sån varm dag. När mamma släppt av oss promenerade vi bort till mostris som hade besök av morbror med familj :)  Fick lite tårta o så.. Sen knalla vi bort till pappis för att lämna tillbaka startkablarna. Han sa att dom skulle grilla lite senare så vi bjöd in oss själva :9  Gick ner till jobbet o handla lite potatis sallad o dricka. Pappa satte igång med käket sen kom Fia med pojkvän också.. Även pappa´s ex, dotter och barnbarn... Helt slut efter denna helgen.. Phew. Himla gott väder iaf! Känns som man borde varit ute mer. Men vi brände oss rätt bra igår på båten.. ;)


Imorgon kommer mammis för att tvätta åt mormis. Sen börjar jag jobba tidigt. De e la vad som händer...


Hoppas ni med haft en kanon helg! Pok Susannne<3




Igår fick jag ur mig något jag länge velat fråga.. Eller tja, David han gissade rätt! ;) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards