♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Suss - 4 juni 2009 13:06

Är jäääätte nyfiken på vilka 3o personer som läser min blogg, mer eller mindre varenda dag! :P   Ni kan väl skriva Hej eller nåt på kommentar så man vet vilka som läser? ;)  Skulle va trevligt att få veta!




Tjingeling!! 

Av Suss - 4 juni 2009 12:13

Inte haft någon lust...


Har inte haft någon lust att varken sitta vid datorn eller blogga senaste dagarna. Har jobbat tidigt typ hela veckan, förutom igår när jag var på bilskolan från strax efter tio till två tiden.. Det gick inte alls nå bra.. Blev helt arg, frustrerad och deppig! Har gjort faserna A B C F och nu kommer det en massa repetitions grejer, svåraste osv... Nu e jag på repetitions grejen, går åt helvete. Känner mig som om jag vore helt korkad som inte kan! Min kör lärare tyckte jag suttit bra länge och kanske skulle lägga ner de för idag, så jag åkte hem. Mormis och jag åt god mat innan jag kila till jobbet.. Idag har jag åkt och hämtat mitt pass, ser ut som en fucking fågelskrämma. Men som mostris sa, finns det nåågon som är nöjd med sitt passfoto? Men endå, så taskigt. Var ju inte beredd alls. Nu e det som de e. Är hos mormis, mostris och lill Robin är här.. :)  Robin han bara nanar hela tiden. Tänkte jag skulle klämma på honom lite innan jag ska till jobbet..


Imorgon ska David och jag på hans kusin Frida´s student. Efter det ska vi på "hemligt uppdrag". Har jag bestämt! :9


Tja, mycket mer finns det väl inte att berätta om!

 Pok Susannne<3




David är mitt allt <3  vi föralltid!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards