♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Suss - 15 juni 2009 11:44

  Flamigo´s :)

Sälarna fick mat precis när vi kom.


  Klappa.. :)


Evelina posar lite ;)   sötnosa!   


Äta lite glass. HA HA ;D


Fru och Herr GB ;D     hihih 

Av Suss - 15 juni 2009 11:18

Redan mitten av Juni, helt sjuukt!


Fattar f*n inte vart dagarna tar vägen? Denna helgen svischade förbi!  Lördagen har jag ju redan skrivit om. På kvällen tittade vi på "Under taket lyser stjärnorna", som jag lånat av Veronica. Den var sorgligare på film än i bok version.. Sen var den dagen mer eller mindre över. Igår söndag var jag barnvakt åt kusin Evelina och David han var uteå cykla med sin kompis. Blev lite ledsen faktiskt över att han var tvungen att cykla när jag är ledig. Tycker inte vi har så himla mycket tid med varandra. 3-4 timmar per kväll typ, enligt mig är det lite.. väldigt lite. Men men, kan ju inte tvinga honom att vara med mig. Jag och Evelina åkte till Slottskogen, titta lite på djuren. Var där knappt en timme tror jag.. Sen började hon frysa, jag med för den delen. Påvägen till spårvagnen blev de varmt igen. Vi käkade på mcd innan vi åkte hem. Vi bytte drickback åt mormor, hämtade en film och gick hem till mig. David hade kommit hem så vi myste i soffan. Vid halv tio fick vi traska bort och lägga Evelina. En stund efter kom Daniel hem. Moster har tagit tag i sitt magproblem. Hon ska opereras i eftermiddag eller imorgon. Usch jag blir så orolig, när dom inte ens vet Vad som är felet!? Blir så rädd för jag läste om den där mag operationen i tidningen en gång. En tjej som gjort en sån och sen dog hon efter sitt bröllop. Vill inte att något sånt skall hända dig <3  jag älskar dig och tänker på dig hela tiden!


Imorse kom jag iväg till gymmet, har fortfarande inte duschat.. Fastnade framför datorn.. Hmm, borde kanske duschat innan jag hamna här :P
Måste i alla fall duscha nu innan jag ska iväg till jobbet..


Ha de näääjz!  Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards