♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Suss - 17 juni 2009 11:19

Älskade mostris! <3


Mostris blev opererad igår. Mormis hade pratat lite grann med henne på kvällen, hon tyckte att hon lät så ynklig. Kunde knappt prata. Idag pratade dom igen och mostris sa att hon vågar inte prata för då gör det ont inuti magen trots att hon fått en jäkla massa morfin! Åh vad jag tycker synd om henne. Hoppas verkligen att detta var rätt operationer för att du skall få må bra igen. 


Idag börjar jag sent, hade planer för gymmet och bilskolan egentligen men jag sov ända till tio tiden. Känner mig helt jävla slut. 


I natt fick Emelie och Stefan sin lille Thim! :)  Grattis grattis!


Midsommarafton börjar närma sig. Känner inte alls för det.. :/ Blev så konstigt nu när mostris fick opereras o allt. Men men, det blir säkert mysig och kul ändå. Fasten mostris antagligen mest kommer att ha ont.. :(


Fick en av världens bästa nyheter häromdagen! Idiot grannarna ovanför skall flytta! YAAAAAAAAAAAAAAAAAY! :D  Fatta att jag är glad! Äntligen!! Hoppas bara inte att det kommer några som är ännu värre.. 


Syrran´s kompis i Motala har köpt löshår, fan va sugen jag blev på att också beställa hem det. Trött på mitt korta hår som aldrig vill växa ut! :/


Neh, nu skall jag hitta på någe annat än att sitta här!
Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards