♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Suss - 29 juni 2009 22:34

Till Carro, jag menade inte ut ur magen utan så man såg utbukten från en fot i magen :P  eller hur faen man förklarar. Haha!!

 

Jag fick städat förut i den olidliga värmen. Det tog lite tid men gjort blev det iaf! Jobbat har jag gjort, det var värst vilken energi jag fick. Trots värmen! Fick en massa gjort, kände mig jätte duktig :)  Det är nog beskedet om min semester som gjort det. He he ;P 

När jag var påväg hem stötte jag på syster :)   Gjorde sällskap med henne när hon köpte pizza. När jag kom hem lata vi oss en stund sen åkte vi till Maxi. Jag körde :)  Var jätte längesen jag körde med David, men de gick bra. När vi kom hem till parkeringen skulle jag backa in så skulle David "hjälpa mig". Vi tjöta om lite saker påvägen till svalen och på en av altanerna står en granne och hör oss, han klappa händerna och sa att jag var jätte duktig. Hahah så pinsamt! :9

Det är så jäkla varmt här, får paniiik. Hur ska man kunna sova? Vet att man inte ska klaga över det  fina vädret, men det skulle jätte gärna få regna lite under natten så man kan andas.

Ye ye, nu har jag ingen lust att blogga mer.
Pok Susannne<3

Av Suss - 29 juni 2009 09:45

Shopping & Älvsborg fästning!


Haft en helt underbar helg med älsklingen. I lördags tänkte jag egentligen att vi skulle åkt till havet men det blev en sväng till Allum istället å shoppa loss.  David var inte alls road, förrens han fick hänga med in i provrummet. Haha! Köpte massa fina saker, typ 2 klänningar, 3 linnen & en ny bikini. Var säkert något mer som jag glömt bort. I fredags var jag ju i stan med syster med, men då köpte jag bara ett par "mjukis" shorts och strumpor. På hemvägen iaf så köpte vi med oss kyckling rulle från Utby pizza. Shiet, 75 spänn för en kyckling rulle! :O  Okeeey att dom är "kända" men gud va dyrt. Jag satt kvar i bilen när David köpte dem, han lämnade inte nyckeln så jag kunde inteta ner rutan, testade att sitta där instängd i ett par minuter. Menoj va snabbt det blev dåligt med luft! Det har stått i tidningen ett par gånger nu i veckan att folk "glömt" eller lämnat sina stackas barn i bilen. Fyfan hur kan man göra så. Dom borde låsas in i en varm bil! Idioter. Lite senare på kvällen grillade vi hemma hos moster :)  Vi satt där ända till halv ett typ! Och det var fortfarande väldigt behagligt i luften :)  Värsta värme böljan ute!  Önskar ju verkligen att man hade sin semester NU.
Igår var vi på Älvsborg fästning med släktingar till David. Vi var 8 pers som åkte dit och sola, åt räkmacka och tog oss ett dop :)  Det är tydligen en tradition som dem har i sin släkt. Synd bara att det var så många som inte kunde följa med.. :(  Vi var hemma runt sju tiden. Gick till mormor som fyllt år och haft kalas halva dan.. Och sen en sväng till mostris o tjöta lite. Vi gick ner och köpte pizza, slängde i oss och "dog" på soffan. Helt slutkörda! Det är såå varmt här hemma, man orkar knappt röra sig. Har sovit så dåligt i natt. Fast endå har jag hunnit med att drömma en del :P  Drömde att jag var gravid,kändes skit äckligt. Kunde se foten sticka ut i magen. Usch :9  Var säkert bara för jag såg "moster" Lena´s baby mage igår. Hehe! 


Jag vill ha semester nuuu! Förresten, har jag berättat att chefen ändrat sig angående min semester? Får 3 sammansatta iaf :)  V 32-34!
Usch va långt bort det känns. Vill ha semester nuuu.


Ne nu måste jag äta frukost och försöka röja upp bombnedslaget här i värmen. Have a nice day!  Pok Susannne<3




Liza du hade kommenterat ett inlägg, japp vi har förlovat oss! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards