♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under juni 2009

Av Suss - 13 juni 2009 19:28


Mormor säger att "Det finaste man har lägger man på bordet"...

Där ligger han, på bordet bland all frukost! :P HAHA!




Robin kör värsta sköna stilen när han sover ;) Heheh. Sötnosa!!



Har tyvärr inga bilder på när han är vaken.. Men jag lovar, det kommer mer!

Av Suss - 13 juni 2009 18:54

Fina underkläder!


Vi bestämde oss efter lite mys och gos i sängen att vi skulle göra oss ordning och åka för att köpa en fläkt. Tog Backaplan,råkade hamna på H&M en sväng med där jag hittade 3 st bhar och 2 par string ;)  Kunde inte bara välja en av dem när jag väl hittat några som satt bra. Handlade lite saker på Maxi innan vi åkte hem och käka. Vi har räknat mina pengar i sparbössan! David gissade på 1500 & jag på runt 2000. Vi gissade fel båda två. Det var nästan 2600! Yaaaay! Dessa pengar hade jag tänkt att ha till fickpengar om vi kommer iväg på någon resa på semestern!  Sen till något mer deppig, har räknat ihop vad jag användt för pengar sedan lönen kom. Waaaaaaaaaaaay to much! Har typ handlat för 3500 på bara ICA Nära & ICA Maxi !  Det är sedan den 25 till idag. Helt sjukt mycket pengar. Har iofs handlat åt mormor som jag sedan fått tillbaka i kontanter. Men det är kanske runt 200spänn. Vart är allt mat och sånt jag ska ha köpt för alla dessa pengar? Faan inte i mitt kylskåp iaf!


Våran "hemlis" har ju kostat en del också. Plus att vi var ju i Danmark med. Fast där gick det åt kanske 1000kr "bara, med biljetten. 

Jag är helkass på att hålla hemlisar. HAHA! Men till Midsommar får ni alla andra också veta! :P   Heheh..


Min "vakt granne" har flyttat. Och vem ska inte flytta in? Jo Caroline! Mitt ex, ex. Vi har aldrig varit några bästa vänner direkt, men nu för tiden funkar det att snacka! ;P  Hehe! Avundsjuk på hennes utsikt! :P  Det är bara 2 trappor upp,men det gör mycket kan jag säga!


Gu va min pojkvän sjunger vackert :P  Ni ska höra honom! Heheh
Så sööt. Ibland låter det jätte fint,men när han sjunger som han gör nu, typ härmar dem på Singing Bee så låter de inge vidare ;D 



Nu får de va slut tjötat.  Ha det gott!
Puss & kram Susannne<3

Av Suss - 13 juni 2009 11:33

Gu va dagarna bara flyger iväg!


Har glömt att skriva på 2 dagar.. Har la inte hänt så mycket iofs..
Kom aldrig iväg till bilskolan. Skäms på mig! :$
Igår var jag i alla fall duktig å storstädade här hemma, David tyckte det var fint :)  Kul när det märks att man gjort något.
Idag är vi lediga, vet inte vad vi ska göra.. ?  David nämde att åka till Lager 157?  Får se hur de blir, det är en bit att åka till Ulricehamn och dom stänger klockan fem.
Igår kväll var vi över hemma hos moster och familj. Vill säga det att Jag älskar er och att ni betyder jätte mycket för mig <3


Puss & kram Susannne<3

Av Suss - 10 juni 2009 14:14

Sådär ja...


Kom iväg, solade i ståupp solariet i A.c en sväng, fy va läskigt det är när det känns som man ska svimma där inne :/  Det är typ som att all luft tar slut. Man borde nog kanske inte sola där om det känns så? Hmm.. Så var det inte dom första gångerna man solade där?  Konstigt.


Hade ett ärende in på Swedbank, hade typ 13 pers före men de gick ganska fort iaf. Fick ett biträde som tyckte han var såååå roligt. Ha Ha Ha lustikurre där ;/   Jag avslutade ett konto som jag tydligen haft där i flera år nu. Sån tur att jag inte hade någon skuld dit nu för att jag haft kontot. Phew. Nu är det borta iaf.. 


Handlade på Maxi, shiet blev typ 4oo spänn! Borde kanske åka och storhandla på Willys istället. Blir nog lite billigare. Fick ju typ ingenting för pengarna... :/  Hade tagit med mig ryggsäck och en tygpåse för att bära hem allt i. Blir så förbannad när man bär tunga kassar som skaver in i händerna och är allmänt otympliga. 



För ett tag sen sa David att dom frågat på hans jobb om han ville åka iväg på ett jobb, till ett annat land! Och det skulle tydligen vara typ då när vi ska ha våran semester.. Han tackade nej, gudskelov! Jag får paniik känslor när han säger sånt, som att han ska åka iväg och lämna mig här hemma alldeles ensam.. :O :(    Vill inte vara utan honom en dag. Saknar dig direkt när du går ur sängen och åker iväg till jobbet. Önskar att vi skulle få mer tid för varandra. Att jag bland annat fick normala arbetstider så man kan äta middag ihop osv.. Jag älskar dig David, du e mitt allt <3


Nu ska jag sätta dit lite mascara sen ska jag upp till mormor, vi ska äta ihop innan jag skall till jobbet. Det är iofs ett par timmar kvar men.. Ska nog ta med min dator och göra lite teori. 


Ha de gött /Susannne<3

Av Suss - 10 juni 2009 11:11

Sovmorgon och ösregn...


Hade ställt klockan på åtta imorse, men jag somnade om.. Ååh de va sååå gott att sova! Skulle nog kunna sova lite till :9
Blir inget med bilskolan idag,får plugga på lite hemma. Måste jag endå göra eftersom jag kört fast på bilskolan.

Ska duscha nu, fast egentligen skulle det räcka med att gå ut, för det ösregnar!! Sen måste jag åka ner till Maxi å handla lite grejer.. Nu skulle man haft de där körkortet så man slapp ta bussen! Hmz.
Ska äta med mormor sen så jag går väl dit när jag handlat.. :)



Nu blir det duschen! Pok Susannne<3

Av Suss - 9 juni 2009 22:19

Fetaste utskällningen..


Imorse hade vi ju möte, det var utskällning inget möte! Vi alla fick skäll för att vi jobbar dåligt.. Jag och en till fick mest skäll typ. Sen fick vi dessutom ha enskilt samtal.. Jag började böla, vad det nu skulle vara bra för. Men allting bara kom över mig, det var nog mest "skället" som startade tårarna. Har känt att jag behöver gråta senaste, så idag bara kom allting.  Jag vet att jag inte alltid jobbar 1oo % ,men vissa dagar har man bara ingen lust eller någon ork. Känns inte roligt att jobbad är längre. Jag har gjort ungefär samma sak i snart 3år. Det är inte konstigt om man lessnar när man inte får lära sig något nytt. Han har sagt vid flera möten att alla ska få lära sig allting,men det händer inte. Jag har börjat lära mig en ny sak sen han började prata om det. Mötet var över på någon timme eller snarare två. Var i chock tillstånd när jag gick därifrån... Kände mig helt luggad, som mormor kalla det :9  Hehe.. 


Jag promenerade upp till mormis, där mostris och Robin var. Fick pratat av mig lite med dom. Mormis blev alldeles rasande.. :/   Lite senare skulle jag ju passa Robin. Han var lite kinkig idag, men mostris var snart tillbaka.. :)  Mormis lagade mat som jag fick med mig till jobbet.. 


Precis innan vi skulle stänga så kommer en kund fram till mig och säger att en man står där borta och skakar, han har hållt på sådär en stund nu.. Då fick jag se en man stå med ryggen emot frysdisken lutandes bakåt, skakade och såg jätte konstig ut. (typ som han vore påtänd eller nåt) Vi försökte fråga honom vad det var för fel, om han hade ont någonstans. Ringde ambulans, dom kom efter ett par minuter. Butiken var full med folk som försökte hjälpa till. Förresten, innan ambulansen hade kommit och han stod emot frysdisken så tappade han balansen och trillade baklänges ner i frysen! :O  Såg lite roligt ut, men det var det ju faktiskt inte... Stackarn! Han bor tydligen i svalen bredvid mormor.. :S  Usch va läskigt när man inte vet vad det är för fel.


Ye ye.. Imorgon blir de bilskolan, jag SKA tvinga in den där jäkla teorin vare sej den vill eller inte ! :P  Nu måste jag blir klar så Nadja hinner läsa innan hon ska sova. Heheh.



Puss o kram /Susannne<3

Av Suss - 8 juni 2009 22:40

En enda..


Jag skrev för några dagar sen och undrade om dem som läser min blogg ville vara snälla att skriva en kommentar så man vet vilka som läser. En enda svarade och det var min kusin! :)   Vilka är de andra ca 29 personerna? HAHA! Kusin undrade vart jag köpt mina byxor jag hade på mig under Danmarks resan,köpte dom förra sommaren inne på butiken Vila. Finns liknande såna där detta året också tror jag.. :)



Har inte skrivit på hela helgen, finns inte så mycket att berätta. Har jobbat och efter jobbet har vi inte gjort något speciellt... Har gosat lite med lill knodden, Robin. Och självklart med min älskling!! :D  Vi skulle ha tvättat,men de blev inget med det..



Idag var jag ledig, som alltid efter jobb helg.. :)   Sov till typ nio, sen gick jag till mormor, moster kom dit med Robin. Senare kom mammis och hennes göbbe dit en sväng.. Runt sex tiden åkte mostris med barn och jag till morbror. Dom hade kalas för kusinerna som fyller nu i dagarna.. Mina andra morbröder kom också dit :)  Det var en trevlig överraskning. Inte ofta man ser dem. Kom hem strax efter nio. Fastnat vid datorn en stund nu, glömde bort mitt te :/  Oooups. 


Har inte fått någonting vettigt gjort idag. Känns både stressigt och samtidigt jävligt skönt att bara få vara en endaste dag. Imorgon ska jag på möte kl sju,på jobbet. Usch, vill intee. Sen ska jag passa Robin när mostris ska till tandis runt elva tiden. Börjar jobba tidigt.. Sen är den dagen slut. Suck. 



Vart är sommaren kan man undra? Det är ju svinkallt ute!!! :O  Snart är det ju midsommar och då vänder det. Iaf med ljuset och mörkret. Kan hoppas på att värmen kommer iaf! :9


Ye ye, nu har jag skrivit nog med skit. Ska checka andras bloggar och sen är det nog bed time om man ska orka upp till mötet imorgon bitti!



Pok Susannne<3

Av Suss - 4 juni 2009 13:06

Är jäääätte nyfiken på vilka 3o personer som läser min blogg, mer eller mindre varenda dag! :P   Ni kan väl skriva Hej eller nåt på kommentar så man vet vilka som läser? ;)  Skulle va trevligt att få veta!




Tjingeling!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards