♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Suss - 10 juli 2009 10:13

Kusin Elisabeth du är nog den trognaste läsaren jag har ;)
Tack för tipsen!


Nu för tiden får jag alltid klicka upp och titta när jag skrev senast. Glömmer av att blogga :S    Har jobbat, vatt på bilskolan och kört med "gubben", han godkände mig :)  Körde inte alls mycket, men meningen var tydligen att man ska göra det man haft "svårast" med. Han hade en annan sorts bil. Kommer naturligtvis inte ihåg vad det var för en men den var najs att köra :) En sån liten bil vill jag ha, fast helst med fyra dörrar så man får plats där bak! Igår var jag duktig och kom iväg till gymmet en sväng. Borde la åkt dit idag också men.. Njää ingen lust idag! Igår kände jag mig dessutom som att jag skulle bli sjuk så borde kanske ta de lugnt? 


David och jag har tittat lite på resor nästan varje dag. I onsdags tog vi paus från det. Blir bara irriterade och det känns jobbigt.. Igår var vi på´t igen. Men det finns nästan bara lägenheter kvar.. Slutar väl att vi får nöja oss med det.. Om man skall kunna ha så höga krav så får man nog spara på sig lite mer pengar!! Borde väl egentligen skitit i att handla så mycket saker till mig själv denna månaden och sparat. Men man måste ju få unna sig lite också, tycker jag. 


Igår skulle jag köpt makrill och spenat som mormor och jag skulle ätit, men jag fick sånt jäkla kasst humör plötsligt så jag sket i allting och åkte hem. Blev nudlar och knäckemacka :/  


Tänker en hel del på döden nu för tiden. Får såna panik tankar, jätte obehagligt! Blir så rädd. Varför dör folk som verkligen inte förtjänar det!? Fina & underbara personer som inte gjort en fluga förnär. Obehagligt.. Samtidigt som mina tankar säger att man måste göra saker i livet. Sen blir jag rädd och vill bara stänga in mig :S   Cancer är läskigt. Det kan komma precis närsomhelst och ta bort en människa fast man vet aldrig när det kommer att ske. Vi håller tummarna för Dig att du överlever detta <3   Min dumma mamma har fan inte slutat röka än. Hon vet inte hur jävla rädd jag är att hon ska, för den jävla förbannade rökningen! Blir så ledsen när jag tänker på det. Allt som behövs är hennes vilja!! Hon måste väl vilja fortsätta leva iaf för att se sina barn & eventuella barnbarn växa upp!?  Om du läser här så hoppas jag att du tar åt dig. Det finns dem som inte kan göra någonting åt att dom kommer dö, men det kan du! Innan det är försent!!


Åh min lilla mostris, jag tycker så synd om dig. Här betalar du för en operation som skall göra att du mår bättre och orkar med mer. Så blir det precis tvärt om!  Är orolig för dig.. Om det finns någon som kan göra att du mår bättre så hoppas jag att den/det hjälper dig<3 Vill att du ska må braa.


Man är så otacksam för livet, man tar saker förgivet.
Jag hatar att jag är en grubblare!



Nu ska jag klä på mig, skall fanimej köpa den där makrillen idag! ;D

Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards