♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Suss - 13 juli 2009 12:38

P.s  


Jag är jätte glad att jag får åka iväg med bara min älskliing <3   längtar!



 


David´s Susannne<3

Av Suss - 13 juli 2009 11:26

Pling plong!


Jag hatar när oanmälda ringer på min dörr! Det gjorde det alldeles nyss, men jag är inte anständigt klädd så jag öppnade inte. HAHA! De senaste gångerna det ringt på dörren så har de varit grannbarnen som plingat. Men dom är nog bortresta nu, inte hört nåt skrik & gap på någon vecka eller två..


Glömde skriva igår att David & jag tittat på filmer i helgen, Vi hade iaf tur med vädret, Vi hade iaf tur med vädret Igen och En shoppaholic´s bekännelse :) Vi har en film kvar, Allt flyter. Den tittar vi kanske på ikväll.. 


Idag har jag sovit huuur länge som helst! Tror faktiskt att jag sover föör länge och att det är därför jag är så trött? :/   Känns som jag inte sovit på år och dar och verkligen behöver sova. I helgen har vi haft tider att passa så det fick bli en rejäl sovmorgon idag. Stackars David han får aldriig sova. Fast till helgen så jobbar ju jag så då får han väl passa på. Det suger att bara få träffas varannan helg :( 


Gymmet blev det inget med idag. Får bli tomorrow istället... 


Resan vi beställde igår.. Känns as konstigt att det är bokat, att vi verkligen ska iväg någonstans! Puerto de Soller heter det dit vi ska. Verkar vara en lite mindre stad, eller nåt?  Hotellet var jätte fint,vad man såg på bilderna.. Det finns säkert massa fint att se på. Men det känns inte riktigt att det är som man föreställt sig.  Det är iaf ett miljö ombyte och semester!! :D Viktigast av allt så är det semester! Ska bli riktigt skönt att få vara ledig några veckor. Har f*n inte haft semester sen jag började jobba för typ 3 år sedan. Jag har iofs inte jobbat ihjäl mig men att jobba några få timmar nästan varenda dag i 3 år känns mycket! :/


Nu ska jag duscha, måste börja göra mig klar för jobbet.
Puss & kram Susannne<3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards