♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Suss - 15 juli 2009 11:24

Trillingar !!!


Efter att David gått imorse somnade jag om (trots att jag skulle gått upp och åkt till gymmet) och började drömma en himla massa! Drömde bland annat att David & jag fått trillingar!! :O  Tyckte det var för många så jag ringde till någon jour lipandes och frågade vad jag skulle göra?! Då säger kärringen att jag ska ge en av bebisarna vin så somnar den tillslut.. :/  Efter det så ångrade jag mig och blev helt hysterisk!   Idiot drömmar! :S   Vart fan fick jag detta ifrån?


Ångest, jag har sovit bort alldeles för mycket av dagen. Jag är så j*kla trött! :S Skulle både åkt till gymmet & bilskolan. Men jag ringer till bilskolan istället.. Fattar inte varför jag är så himla trött hela tiden!? Tänkte gå ut och promenera en sväng innan jag ska duscha. Mormis & jag ska äta torsk,potatis & äggsås sen innan jobbet :)  Mumsit! 


Igårkväll när David & jag låg i sängen så pussa han mig nacken jääätte mycket. Fick värsta paniken o skrek ;D Haha! Han är tokiiig. Sen när jag skulle göra tillbaka så fick jag itte :P   Tror han är lika kittlig som jag är! ;)  Älskar dig, världens underbaraste <33


Om 13 dagar fyller jag år. Jisses va tiden går fort! Vet fortfarande inte vad man ska hitta på. Känner inte för något kalas? Den 25e har vi bestämt att det blir 5-kamp och firande av mig & Christian! :)  Ja ja, vi får se vad det blir. David undrade vad jag önskar mig, inte den blekaste! Måste man önska sig något? :P



Ne nu får de bli en promenad. Hört att det är fint väder ute :P Heheh

Puss & kraaam Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards