♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Suss - 20 juli 2009 18:01

Im back! ;D


Haft lite blogg paus under helgen :9  I fredags var jag ledig o mammis var uppe hos mormis för att tvätta så jag passade på att umgås lite grann. David kom hem från jobbet runt fyra tiden. Blev filmkväll om jag inte minns fel. Jo just det, vi åkte en sväng till David´s föräldrar å kolla läget sen tjuvade vi sällskapsresan av mostris. Har ju inget minne längre så om jag inte skriver med en gång så minns jag inte. Haha! I lördags blev det till att gå upp tidigt, jobbade hela dagen lång. Var skit väder ute så det var inte alls mycket folk och vi hade inte så himla mycket att plocka med heller.. :/ På kvällen blev det film o mys. Tittat på en massa filmer i helgen. Vet inte vad alla hette? Söndagen blev det jobb hela dan där med. Åt pizza efter jag slutat. Ville egentligen inte ha det men... Åh bara för jag var hungrig & inte kände för pizza så råkade jag beställa fel pizza :/  När jag kom på det kunde jag inte med att fråga om dom börjat med den än... Ye ye, den gick ner den med. Var inte såå stor skillnad. Film på kvällen igeen :9  Såg en med Jessica Biel, Powder blue. Var väl ingen höjdar film direkt men nu har mans ett den med! Vi såg en annan också, men vad den hette minns jag inte. Idag var det upp med tuppen igen, nästan iaf. Gjorde mig ordning och åkte till bilskolan så jag var där till klockan tio. Bokade upp 2 tider för att köra, lite längre fram. Gjorde teori en stund. Flippar över!! Nu hade jag pluggat på de som var svårt från förra gången så kommer det nya "svåra" frågor. Jag kommer kugga på den jävla skiten! :@  BUHÄÄÄÄE! Mammis var hos mormis idag med så när jag kom hem så hängde jag med henne till Willy´s å handlade. Handlade några saker jag med. En halv full papperskasse för 300 spänn! Mammis lagade till kalops till mormis & mig. Mumsit! Var jätte längesen jag åt det. Mostris & lille Robin var uppe hos mormor en stund samtidigt som oss. Gu va han växt sen innan helgen! Sötnosa! Tog lite bilder, ska nog ladda upp och lägga in någon här ;9  Är både trött & ratlös. Vad ska man göra?? David sitter vid sin dator & jag vid min. Mmmkul!


Hitt på nåt! Pok Susannne<3



 

Här kommer bilderna ;D


               

                                            Gullungeee <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards