♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Suss - 21 juli 2009 10:46

Låsa in


Jag läste precis Liza´s blogg. Hon hade skrivit ett långt inlägg om sin bror, som försvann i Amsterdam för några månader sen, som hittades men tyvärr inte vid liv. När jag läser hennes blogg om sin bror så får jag så ont i kroppen. Kan aldrig föreställa mig hur ont det måste göra att förlora något så kärt som sitt syskon. När jag sitter här o läser så känner jag att jag skulle vilja låsa in alla mina nära o kära så det inte kan hända dem något. Senaste tiden har jag funderat så otroligt mycket över döden och alla olyckor som kan hända. Mår apa för jag inte träffar mina föräldrar & systrar så ofta som man egentligen borde göra. Man borde ju ta vara på den tiden man får ihop? Äh nu ska jag inte skriva mer om det för då börjar jag grubbla alldeles för mycket. Och säkert babbla av mig om massa djupa saker. Tänk att gamla saker kan hänga i så många år efter.. 



Skulle åkt till gymmet imorse, men jag sov. Så det blev inget me det. Här får man sitta lat o slapp! Får skylla mig själv. Runt halv tio tog jag den förbannade kökslådan o traska ner till Boservice. E trött på att när man ska öppna lådan så faller framdelen av o man står med den i handen! Passade på att handla Juice och nyponsoppa när jag endå var där. Tog ett par ord med Katta. Kollade med chefen också så att han inte glömt bort att jag Måste vara ledig den 1 Augusti när Robin´s dop är! Hans dotter löser det åt mig. Tack ;D 


Blåser som fasiken ute idag, rena stormen. Fast vi har iaf uppehåll. Tror jag ska ta mig ett bad / dusch så man är klar när det är dags att gå iväg till jobbet. Förresten så drömde jag i natt om att jag skulle jobba helg och hade försovit mig, när jag kom dit så var chefen där o han var inte alls glad på mig :P   Drömde om ormar också :S  Jag ville ha ormar, men sen när jag såg dem så blev jag livrädd o fick paniik. Knäppis drömmar!!


Igår kväll gjorde vi förresten ett litet besök hos mostris & Daniel. Evelina e så gullig, ser precis ut som Lotta på bråkmakargatan nu när hon klippt sig :9  Hon säger så skojiga saker också. Hon sa bland annat till David "Är ni käri?", David sa "Vadå käri? Jag o Susanne?" Evelina "Ja, är ni käri?" David svarade "Ja vi e käri!" :P    Hon säger det precis sådär "Käri". Haha :9 Ungar.


6 dagar kvar till jag fyller år, om man inte räknar med idag då.. 17 dagar till Spanien :)  är lite orolig för det där med svininfluensan. Hmm.. :/



David, jag är käri ! ;D



Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards