♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Suss - 22 juli 2009 23:16

Tjena mos!


Mos är förresten äckelit :9  

Idag kom jag iväg to da gym. Yaay! Imorgon också? :9 kanske.. Faen va folk de va imorse, brukar inte va mer än 4-5 stycken vid den tiden. Fler än jag som tror på en sen sommar? :P  (beach kroppen ;) he he)

Efter det var jag alldeles skakis, hade inte ätit någon frukost innan. Hört någonstans att man inte skall äta innan träning? Det är inget jag rekommenderar iaf! :/

Latade mig ett tag, käka frulle, duscha och gjorde mig ordning sen gick jag upp till mormis. Mostris å barnen kom dit, vi fika en liten snabbis innan vi åkte iväg till Allum. Mostris skulle kika lite. Jag köpte trosorna som tillhör en av bh:arna jag köpte för ett tag sen. Dom fanns inte då i min storlek. Vi käkade på Paprika. Gu va svårt det är att hålla reda på en 4a åring som springer iväg :P  Både mostris & jag ropade som tokar inne på H&M efter Evelina, inget svar. Blev ju as orolig! När jag börja kika runt så ser jag henne stå vid rulltrappan! Där står hon å hör oss ropa men svarar inte! Hjärtat satt ju nästan i hals gropen.


Jobbade ett par timmar. Hade bokat tvätt tid, så de va bara å ta all jäkla tvätt å knalla ner. När vi kommer ner med 3 säckar tvätt så funkar bara ena tvättmaskinen! Fan va sur jag blev. Åh jag som tänkte att jag skulle tagit de andra rummet. Hmz. 


Nu e tvätten snart klar o man kan hoppa i säng!

Pok Susanne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards