♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Suss - 28 juli 2009 11:41

" Dom stack mig och tog blod, på min födelsedag å allt! "


Pappa körde upp mig till vårdcentralen igår, dom verkade inte alls tro att de va nån svininfluensa. Jag tror att medierna gör större sak av det än vad det är! Det enda dom fråga mig var om jag varit utomlands. Läkaren sa att jag skulle ta stick i fingret, men när jag kom dit så blev de att suga blod i armen istället. Tycker det är skit äckligt att bli stucken. Men Susanne som hon hette :) var jätte duktig,kändes nästan ingenting o gick jätte fort. Konstigt att man brukar nästan alltid bli bättre när man varit hos doktorn för efteråt kändes de som det var på bättringsväg. Slappade på pappa´s soffa några timmar sen gick jag hem o gosa med älsklingen. 


David är också hemma idag, han har jätte ont i halsen. Kommer väl säkert få min skit nu när jag börjar bli bättre. Jag har användt nässpray nu i knappt 2 dagar o nu blöder det i näsan! Skit nässpray.


På lördag är det dop för lilla Robin :D  

På måndag börjar semestern, de gillar vi! längtar*


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards