♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Suss - 7 augusti 2009 10:57

Liseberg hela dagen!


Igår var vi på Liseberg från klockan 13-22. Det var mest för lilla Evelina´s skull så vi började med att låta henne åka alla grejer som hon fick åka. Turades om att passa lilla Robin som låg i vagnen o gotta sig :)  Det var kanon väder hela dagen och världens köer till precis allting! Efter några timmar skulle vi dela på oss så de vuxna fick åka lite annat också. David & jag skulle börja men när vi kilade iväg så var det såna enorma köer och vi blev plötsligt vrålhungriga! Vi möttes upp igen o käkade. På vägen skuttade jag in och köpte kanin öron till Evelina & mig :9  Barnslig som man é. Haha! När vi ätit lät vi mostris & Daniel springa iväg och åka lite själva. Tänkte det var bäst om barnen skulle bli griniga.. Det blev dom inte :)   Sen möttes vi upp igen, de drack kaffe sen gick vi upp till tornet och kikade på utsikten allihopa. Efter det spelade Daniel på marabou hjulet och kammade äntligen hem sin första stjärnvinst! :D  4 kilo choklad. Fatta att han var glad ;D hihi!! Sen var det David´s och min tur att åka lite ensamma. Åkte Lisebergs banan, Kanonen och Parisehjulet. Det var så långa köer att man orkade inte åka mer. Trots att det började bli mindre folk sådär på kvällen.. Vi möttes upp igen, spelade lite och jag åkte Rabalder med Evelina. Gu va glad hon var när hon åkte den och stolt att hon vågade ;) Hehe. Hon åkte den 3 gånger och ville åkt fler men dom stängde. Det var ju synd att man inte åkte den tidigare på dagen med henne när hon tyckte den va så kul.  Mostris och Daniel köpte 2 kort från den, ett på mostris & Evelina och ett med mig på också. Haha!


När vi kom hem var vi helt slut. David vaxade min bikini linje :9 HAHA! Fyfaaan va ont det gör, David tyckte bara de va skoj :P  Sen duscha vi och hoppade i säng. 


Vaknade för någon timme sen, kunde inte sova mer. E så rastlös, stressad och nervös för flyget imorgon bitti. Idag blir det att packa, vi hittar nog på någon annat skoj också :)  Jag skulle vilja åka till havet. Fick en jätte ful solbränna på axlarna/ryggen igår.. :/ Hmz. 


I eftermiddag/kväll ska mammis slinga mitt hår e det tänkt. 

Nu ska jag hoppa lite på David o se om han tänker vakna så vi kan göra något. 


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards