♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Suss - 20 augusti 2009 14:29

Helt jävla misslyckad.


Mitt teori prov kommer att gå åt helvete.. Var på bil skolan en stund förut, David körde dit mig. Ville verkligen inte dit, blir på så kasst humör varenda gång jag sätter mig med teori skiten. Och likaså idag, 59 av 70 (vilket jag Inte fick idag) är det bästa jag kan komma med på repetitions fasen.  Blir vansinnig! En del grejer har fastnat, men en del frågor gör mig bara helt förvirrad. Man ska tänka logiskt säger alla, men jag tycker fan inte svaren e så jäkla logiska som dom ska vara! Jag e väl helt enkelt inte så jävla smart, eller logisk. Teori provet börjar närma sig och jag börjar få lite smått paniik. Ska fortsätta med Bonniers trafikskola 2oo9 här hemma o hoppas på att jag klarar av det. Jag kanske inte vill detta med körkort tillräckligt? Kanske är därför som det inte riktigt fastnar med vissa "logiska" saker.. Gaaah blir tokig!


Min hosta vill inte ge sig! Trött på att hosta nu. Förkyldningar e nog de värsta man kan få i "sjukväg". Det är så långdraget.. Får man feber o såna saker så är det snart över.. Men blir man snuvig, hostig eller nåt i den stilen så ger det sig inte i första taget! 


David ska iväg å spela badminton om några timmar.. Vad ska jag göra då? Det är jäkla fint väder ute idag å här sitter man inne framför datorn. Måste va nåt fel på mig. Snart är sommaren verkligen över så man borde ju ta vara på de varma & soliga dagar vi får.. 


På lördag är det kräftskiva hemma hos mostris med familj :)  trevligt trevligt!


Sen efter helgen börjar allvaret igen. Semestern är slut.. Back to reality.. Suck!  Mycke som måste tas tag i. 


Tänkte ringa Nadja nu å kolla vad hon och Emelie gör. Kanske är hon kvar här i Ranne?


Pok Susannne<3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards