♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Suss - 31 augusti 2009 17:19

Yaaaaaaaaaaay! Jag tog mig körkort för ganska exakt en timme sedan :D

Fyfan va gött att det är över.
Jag var heelt skakis & så jäävla nervös! Trodde aldrig att det skulle gå vägen!

Phew, nu har jag det äntligen! Så jävla glad! :D


Ursäkta min svordomar :9


Det ska firas med ett besök på kina restaurangen! ;)

David tyckte de skulle vankas tårta, men jag vill ha kina mat! :P


Jag är super duper glad!! :D
Var helt skakis efteråt av lycka!

Anna på vägverket i mölndal, du e grym! Jätte bra!! :D
Kändes as bra att köra iväg med dig bredvid.


Och tack Pia på bilskolan som tog hand om mig när Bettan är sjuk! :)
Ska tacka Bettan för hennes otroliga tålamod!
Hoppas hon är tillbaka om ett par dar! :)


Tack o hej leverpastej!
Pok Susannne<3

Av Suss - 31 augusti 2009 09:33

Tjingeling!


Har inte skrivit på ett par dagar nu.. Men kan berätta lite kort vad jag gjort :)

Shoppat, jobbat, shoppat, jobbat typ. He he.


Tänkte jag ska börja ta kort på det jag köper och lägga in, finns säkert någon intresserad? ;9

Har jobbat hela helgen, i lördags kväll bowlade vi med syrran å hennes vänner som hade varit i Danmark över dagen. Trevlans :)

Har fan träningsvärk från det, haha! Snacka att man blivit förslappad! :O


Har fått tid hos vårdcentralen idag, nu får dom banne mej ra mig frisk! Varit sjuk/förkyld i en månad nu. Jag vill börja träna, ordentligt!

Har fett me ångest, har gått upp så mycket i vikt va. Gosch'

Vill inte ens skriva om de.. 


Måste hoppa in i duschen nu, mammis ska köra mig till vårdcentralen :)

Pok Susannne<3




P.s  Håll tummarna för mig idag! ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards