♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Suss - 1 september 2009 08:56

Semptember är här !


Igår kväll tog vi en liten tur ner till A.c, handlade lite på Maxi & köpte med oss Kina mat :)  Det var den turen jag körde.. Gick så bra så. Kändes gö konstigt att inte behöva sätta på "övningskör" skylten! Alla säger att jag ska gå ut och köra lite ensam, så jag vet hur de känns o sånt.
Imorse vaknade jag när David gick, kunde inte somna om. Kände mig as sprallig! Fast samtidigt ap trött. E lite sugen på att gå ut och köra, men samtidigt så e jag så jäkla nervös så jag tvivlar :P Hahah! Känner mig jätte konstig i kroppen, jag Måste nog gå ut och köra lite. Heheh. Tror jag ska åka över till gymmet en sväng.. Har inte kommit iväg än, fast det var de första jag tänkte på när jag vakna för 2½ timme sen.

Fint väder idag :) Perfekt! Usch va nervös jag är av bara tanken att gå ut och köra bil ensam :9  Haha! Så töntig.


Imorgon fyller min älskling åår, jag är mer uppspelt över det än han själv är :P haha!  Synd att jag jobbar 16.3o - 2o.oo Men men det är som vanligt... Vänjer mig aldrig.


Jaop, om man skulle köra över till gymmet då :) ?

Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards