♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Suss - 7 september 2009 11:18

Helgen är över.. redan!


Fattar inte vart helgerna när man är ledig tar vägen, känns som den rinner en mellan fingrarna. Trots att man försöker både göra så mycket som möjligt och slappa.  I helgen har David & jag bytt hans jeans som jag köpte i present till honom, köpt nya hyllor till vardagsrummet (matchande till tv bänken vi köpte för ett tag sen!) + nytt diskställ o upphägning (stång), handlat på Willys, städat bilen så nu är den så gott som ny ;) Haha! Ne men den blänker o luktar gott iaf :9  Önskar att jag slapp jobba helger.. Vill ha mer tid med min älskling<3 


Skulle gått upp och åkt till gymmet i morse. Men jag har fortfarande inte kommit iväg, e helt seeg o har ingen lust med något. Skiter i gymmet idag!


Vet inte hur mycket privat man ska skriva på en blogg egentligen men jag måste bara undra och säga att dom säger på reklamen att always bindor ultra fit, med dofter o allt va de é, de hjälper inte hur tunna dom än gör dom, det känns ändå som att man har blöja på sig! Usch, jag är ingen "bind" tjej. Bluuäääh!! :P


Nu när jag tänker fuska o skita i gymmet borde jag städa. Har inte det minsta lust med det, heller... Ser ut som att halva min garderob ligger på golvet. Haha! 


Syrran´s kompis har fått svininfluensan, usch va verkligt och nära det känns när man vet någon som man känner som har fått det! :/  Krya på dig!


Pok Susanne<3  älskar dig Daviiid!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards