♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Suss - 19 september 2009 22:24

Ont ont ont hela j*kla dagen!


Nu e jag trött på att ha ont. Börjar bli riktigt orolig också.. Det kommer fortfarande blod och jag har ont i äggstockarna känns det som.. Eller någonting där inne iaf. Känns som det blivit värre sen igår.

Ringde ju Sahlgrenska igår och hörde, men hon tyckte ju inte att de lät akut. Men det känns nästan akut. Men har f*n ingen lust att åka och sätta mig på akuten för att dom ska säga att dom inget kan göra och att jag får åka hem! Så obehagligt när det sitter på insidan och man inte kan göra något åt det eller se vad det är!?


Denna dagen har bara flugit förbi. Hade ställt klockan på nio, vi vaknade väl till liv.. Glodde på tv en stund och drog oss sen gick jag upp och duscha, älsklingen kom efter.. Vi gjorde oss ordning, åkte till Maxi o handla frallor. Där stötte jag på en fd kollega som jag tjöta med på tok för länge. Men det blir ju så när man inte setts på lång tid. Hem käkade gröt och frallor sen sminkade jag mig och vi försökte komma på något att göra. Vi åkte en sväng över till David´s päron och sa hej. Sen gled vi mest bara runt med bilen.. Hamna på MediaMarkt i Bäckebol, köpte en glass på Mcd och sen åkte vi hemåt. Booooooring! Hatar såna helger när man inte vet vad man ska göra.. Blir irriterad. Sen kunde vi inte komma på någon mat.. Jag la mig på sängen en stund för jag hade så ont i magen (äggstockarna eller vad det är), David kom in å gosa bredvid en stund.. Sen bestämde vi oss iaf för att det skulle bli grillat. Ringde pappa o sa att vi kommer bort o grillar med dom. Handlade lite kött på Maxi o sen kila vi dit bort. Blev as mumsigt! Grillad fläskfilé,sallad och potatisklyftor.


Hatar att när man varit hemma hos pappa så luktar man alltid rök! Tycker det är så äckligt. Usch usch..

Då e det f*n bättre med snus, det fastnar inte i kläderna! Hehe


Imorgon är vi bjudna över till David´s päron. Dom skulle haft kalas för hans mamma men hon orkade inte med något kalas för hon har fått ont i foten, tydligen ett blodkärl som spruckit. Så det blir bara vi som kommer, men de gör inget. Hih. Fick förresten ett jätte sött armband av hans mamma som hon köpt Korsika förra veckan.


Ne fan nu har jag så ont att jag pallar inte sitta här. Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt med mig.

Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards