♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Suss - 21 september 2009 11:04

Hej igen!


Parkerings tanten var hemma med vård av barn idag, så där blev ingenting uträttat idag heller..

Idag är jag allmänt jävla lat. Känner inte för att göra någonting..
Skiter i gymmet fast att jag borde gå dit! :/  fyfyfy..


Tänkte hoppa in och ta mig ett bad men så fastnade jag här vid datorn, började rensa massa ego bilder..

Min moster brukar säga att jag och min syster är dom enda som har massa bilder på sig själv, är det så?
Eller finns det fler än syrran & jag som har det?

Jag gissar på att det finns massa fler som har det, men kanske inte alla som erkänner det? :P


Är det bra eller dåligt att man har mycket bilder på sig själv ?
Min moster får det att låta som något dåligt. Men det är väl bra om man har självförtroende och tycker om sig själv? :P Haha! Kommentera gärna min fråga.


Har haft vansinnigt ont i mina handleder senaste veckan, i helgen kunde jag inte lyfta i vissa saker :S  Det är inte klokt att man får såna skador av att sitta i kassa mycket. Jobbat i ca 3 år, hur fan kommer det då vara om ytterligare 3 år? Syrran´s kompis mamma har jobbat i kassa länge. Henne vill dom stel operera pga skador hon fått av att sitta i kassa! :/  Hjälp! Så vill man ju inte att det ska sluta.


Ne nu får jag väl hoppa in i badet, måste börja göra mig klar för jobbet. Som jag inte har någon som helst lust att gå till. Tänker ibland och undrar om chefen eller hans dotter kanske får tag i min blogg och läser detta. Det struntar jag faktiskt i! För det är så jag känner. Trött på´t!!


När man sitter såhär hemma, ensam o vräker på med musik så börjar man alltid fundera så mycket. Slutar alltid med att jag känner mig helt depp o känner att livet är skit. Varför gör man så? Varför tänker man så?

ÄH! Hej me er.


Pok Susannne<3

Av Suss - 21 september 2009 09:09

Herre jösses, hänger inte med vilket datum det är längre. Dagarna går så fort!


Igår söndags så låg vi först och drog oss i sängen en braa stund.. Sen tog vi på oss kila till affären för att köpa frallor när klockan var elva. Blev en sen frukost! Pappa kom förbi en sväng och lånade lite filmer. Han har väl snart gått igenom alla. Heheh! Vi gjorde oss klara och åkte iväg till Allum för att leta present till David´s mamma. Det blev ett grönt te, som både luktade och smakade jätte gott! Plus en tuff blomma med svart "sexig" kruka som David´s pappa skulle sagt. Haha! Det är så att dom har bytt skåpluckor i sitt grovkök. Där är det röd lackade skåps dörrar, fast två av dom är vita för de blev nåt fel så nu måste dom fixa det själva med färgen. Och då berättade han att när det är sådär lackat eller glansigt så kallar man det sexigt ;) Hahah. David´s mamma tyckte han pratade så dumt. Men jag tycker faktiskt de va lite roligt. Han sa att allt möjligt kan kallas sexigt. Han jobbar inom dataprogram o sånt, han sa att det kan man också göra sexigt. Hahah ;D  Ye ye, jag hittade dom sööötaste uggs´en, som jag såg en tjej som hade på sig i fredags. Dom har ett siden band knutet baktill. Skit söta! Lägger nog upp en bild ;9

Sen åkte vi till päronen på middag. Blev där ganska många timmar.. Åkte hem o drack någon öl och tittade på tv. Någon som tittar på Ensam mamma söker? De e ju änna lite skämmigt att se på hur dom beter sig där. Haha! Alla verkar ju dunder kåta. Haha, fy så jag säger. Men det enda dom tjötar om hela tiden är ju hur kropparna ser ut osv :P


Gick o la oss ganska sent och innan vi hade somnat var nog klockan närmare halv ett.

Och det känns idag kan man säga, har sovit så kasst. Drömt sjukt mycket.. Och det har känt så himla verkligt!



Nu på morgonen skulle jag gå upp för att ringa till gynekologen igen, men det är ju sån kö på deras telefon så jag la på och skickade ett mejl om dom kan ringa upp mig istället! Tröttsamt att det alltid skall vara köer vart man än ringer!!  Hoppas att dom ringer upp, annars får jag väl ringa i morgon igen!


Nu inväntar jag bostadsbolagets telefon tid. Ska ringa och höra om någon av parkeringarna bredvid våran bil är ledig så vi kan få dom bredvid varann. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Lite frukost kanske?

Borde åka över till gymmet, så mycket gottit som vi ätit i helgen!!


Svar på Nadja´s kommentar, ne jag tror inte att det har någonting med graviditet att göra..


Ha de så bra idag!

Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards