♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Suss - 24 september 2009 22:29

En himla massa födelsedagar, bröllopsdag, dop dag & sorgedag.

Allt på en och samma dag!


Grattis till, nu ska vi se om jag får med alla födelsedagsbarn Tungan ute

"Tant Hanne" , Mamma, Teresa, Ellinor & Joline !


Grattis till blomster bröllop moster Alexandra & Daniel, redan 4 år sedan ni stod vid altaret.


4 år sedan Evelina blev döpt.


2 år sedan Peter gick bort. Vila i frid vännen.. Gråter


Glömde skriva detta i morse.




Passade på att umgås med mormor & mostris idag. Gick iväg och jobba några timmar.

Nu ikväll har älsklingen o jag roat oss med att tvätta. Snart klart!

Dags att lägga sig om en stund, vet f*n inte om jag vågar sova längre.. Bara drömmer hela tin!


I morgon ska jag hänga med mostris med familj till Gekås. Tjohoo!

Pok Susannne<3

Av Suss - 24 september 2009 08:59

NEEEEEEEEEEEEJ JAG ÄR INTE GRAVID!



Haha, ne men jag e faktiskt inte det och blodet jag pratat om är över, magontet oxå.

Fast jag har ändå fixat tid hos gyn, men det är inte förrens nästa vecka. Trött på att inte kunna ha ett normalt sexliv!



E såå trött på att drömma så sjukt mycket under nätterna. Är det någon mer än jag som drömmer så mycket?

Vaknar och är helt sluut efter allt jag drömt. Känns ju som att drömmarna är på riktigt dessutom. Puuh'


Idag fyller min mamma år! Hurra hurra Skrattande

Synd bara att det inte blir något riktigt firande.. Funderar på att bjuda ut henne på något imorgon när jag är ledig..

Hoppas hon blir glad för sin importerade present! Hihi


Vaknade runt åtta tiden av att det damp ner ett blad i brevlådan. Vaknade o blev gö rädd. Pga en av mina tidigare drömmar..



Ne, funderar faktiskt på att klä på mig och åka ner till Maxi, köpa färska frallor och gå till mormor.
Det låter väl bra?


Pok Susannne<3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards