♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Suss - 28 september 2009 10:16

Puh helgen är över..


Åkte ju med mostris & familj ner till Ullared/Gekås i fredags. Kom hem nästan tre tusen kronor fattigare.. Var inte riktigt tänkt så men jag hittade bara vettiga saker Tungan ute  Vi knalla runt där i ca 6 timmar. Pust o jag som hade valt något sämre skor att shoppa i, iaf under 6 timmar. Men vill man va fin får man lida pin! Flört Vi var hemma vid åtta. Fast då hade vi stannat på Willys o handlat lite saker också. Helt slut!


Inköp :  Jacka,fleecetröja,mjukisbrallor,träningsbyxor,trän
ingslinne,mjukiströja,hårspray,tandkräm,skor,helos
ansalva,en gummi grythandske och tre skärp. Det var nog allt! Jo, köpte baddare i bräckboden också. Det är ju ett måste! Vi har iofs göteborgs kex här i Kungälv. Men det blir ju aldrig att man åker dit...

Köpte även present till mostris i guld affären. Lite billigare där nere än här.. Tror hon kommer att bli glad!


Under helgen har jag bara jobbat mer eller mindre. Passade kusinerna i lördags kväll när deras föräldrar ville gå ut och fira sin bröllopsdag.. Glad  Sen har det inte hänt så mycket mer än att jag jobbat. E så jäkla trött på att jobba helg. Vill inte det mer. Vill umgås med min älskling Kyss


Idag är jag ledig, vet inte vad jag ska ta mig för.. Sovit ut ganska länge.. Mostris ska komma förbi om en stund och låna skrivaren.. Ska äta frukost och duscha. Sen får jag nog hitta på något en stund. Skulle ju varit iväg till bilskolan och skrivit på en lapp där i snart en månad. Hehe! Ne, nu kurrar magen!


Ha det gott! Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards