♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

21 Oktober 2oo9

Av Suss - 21 oktober 2009 13:41

Nu är vi på G !


Älskling och jag har satt igång med träningen på riktigt nu. Tillsammans!<3

Vi var där i måndags, körde bandet och lite gym grejer..

Idag är det dags igen! :) Tio kilo upp, tio kilo ner. Förhoppningsvis! :D

Om inte annat så kanske ändra fettet till muskler.


Igår hann jag inte med så mycket, började tidigt..

Idag vaknade jag av att det ringde, min gynekolog. Helt yrvaken svarade jag. Haha!

Verkar i alla fall som att han inte tänker ge upp utan att vi ska ta reda på vad det är för fel.
Känns ju bra :) E så trött på detta nu så usch, det vet ni inte! BLÄE


Nadja & Nicke fick lägenheten på kåpan! Trevlans :D

Kanske man kommer att umgås och stöta på varandra lite oftare.


Mamma har fortfarande ingen bostad, är det nååågon som har tips så skriv gärna det! :)


Gick till mormor efter samtalet, vi åt frukost ihop o tjöta lite sen gick jag bort till m & p.

Gav m sin post och tjöta lite.. Sen åkte vi ner till a.c för att hämta lite medicin åt mormis.

Har varit hemma någon timme nu, vikt in alla kläder som äntligen har torkat.

Min garderob ser katastrof ut så jag har ingen lust att lägga in det där, hahah!
E så slarvig :$  Borde rensa bort massa kläder som jag aldrig använder.. Men det e jobbigt :9

Vill inte slita mig. Heheh!


Börjar jobba sent idag, ska göra mig ordning nu och sen gå till m & p för att käka lite innan jag börjar..
Ikväll ska vi till gymmet o svettas :)

Igår var förresten David på vårat gym o rev i duscharna, det är sönder möglat. Euuui!


En gammal klassis gör naglar, funderar på att boka in mig ;)

E så trött på mina naglar som bara går sönder hela tiden.

Blir nog så!


Pok Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards