♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

27 Oktober 2oo9

Av Suss - 27 oktober 2009 10:15

Ojj!


Har änna glömt bort att blogga på ett par dagar :9

I lördags var vi på stan e kortis, skulle ätit på Jensens biff house eller vad det heter.. Men där var det kö långt ut på gatan så vi sket i det och åkte vidare. Hamnade på Star bowling :/ Kan ju säga som så, det var inte värt några 3oo kr per person för den rätten vi valde!! Sen tog vi även dessert men de kunde vi lika gärna gjort ännu godare hemma! Varför är det alltid så när man ska göra sig till, så blir det alltid fel. Hmz! Vi blev i vilket fall väldigt mätta, men samtidigt 8oo spänn fattigare! :S   På kvällen hälsa vi på mostris, pussla med Evelina o titta på tvn. I söndags bestämde vi oss för att städa upp här hemma, sen åkte vi o hälsa på David´s kompis i Ale. Kolla in hans lägenhet som han håller på att renovera. David och han ritade upp hur han ska sätta upp spot light´s i köket. Just nu är köket helt tomt och endast ett par rör som sticker ut ur väggen ;D Haha! Men nu är ritningen kvar så nu är det bara för honom att få tummen ur! Blir nog sketa fint när det är klart. Sen åkte vi hem o laga till lite käk. Gjorde både för, huvud och efterrätt :P  Billigare och godare än att äta på Star bowling. Igår berättade förresten Katta att hon och nåra hade ätit där en gång och alla hade blivit magsjuka efteråt :/  Just det, vi har tränat i lördags också :)  Så duktiga så. Heheh*

Igår hann jag inte med så mycket innan jobbet, trots att jag började klockan tre. Åkte först till gymmet, solade och tänkte tagit vattenmassagen också. Men den hade gått sönder, typiskt. David och hans chef var där o kollade på jobb, det som skall göras.. Så träffade dom där en snabbis :)  Köpte med mig frallor och gick hem till m & p. Blev där ett tag sen gick m och jag bort till mormis. Efter en stund åkte vi till affärn o sen hem till mig. Mammis hjälpte mig att göra mat. Potatis,torsk och äggsås :) Mums! De va allt som hanns med. När jag höll på att packa upp varor på jobbet satte jag mig ner på huk för att plocka upp något, PANG sa det så smällde de till i knät på mig. Trodde f*n det gick ur led eller nåt. Gjorde sket ont. Blev bättre efter ett tag.. Efter jobbet åkte älskling och jag till gymmet. Knät var bättre, kunde springa o så utan problem. Men sen hemma i sängen när vi skulle sova började det värka :/ Idag är det bra, men känns fortfarande lite konstigt.. Hmm. Frågade mormor varför de blev sådär och vad det kunde varit, hon sa att det kan vara att man har för lite led vätska :/  Konstigt.


David kilade iväg till jobbet imorse, jag somnade om efter en stund. Va svin trött! I natt precis när vi somnat typ så började jag drömma att det stod någon framför mig. Så vakna jag o sa David!! :O   Han gjorde något liknande tror vi, minns inte om det var i förrgår eller nu inatt. Hahah! :P Så konstigt.  Han kom hem med lite frallor.. Så mysigt när han kommer hem, men sen måste han ju gå igen :(  Fast han inte vill. Vi båda önska vi kunde ta lite semester.. Skulle verkligen behövas lite mer energi!


Nu väntar jag på att mammis ska komma, hon ska låna datorn. Sen är jag lite sugen på att åka till jysk å titta efter ett par gardiner som jag såg i deras blad. Är så trött på dom som hänger där nu.


Ringde o bokade en tid för att göra naglar :D  Yay! På måndag kl ett! Måste bara kolla så jag hittar dit :O   David får nog köra in o visa mig :P Hehehe! Tänkte gjort de på fredag, men de e nog inte så tjäckt när jag ska jobba i helgen, lär väl gå sönder med en gång..


Ye ye, nu ska jag gö nåt annat :9


Pok Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards