♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under oktober 2009

Av Suss - 1 oktober 2009 08:33

Puuh, Oktober. Hösten är mer än här! Det är ju svinit kallt ute o alla löven är påväg att falla av.

Så deprimerande.


Det gick jätte bra hos gyn igår. Tog knappt 15 minuter så var de klart. Hoppas verkligen att det blir någon ordning på blodet nu, för jag pallar inte mer.

Efter det mötte jag upp Nadja & Melina i stan, vi käkade på Paprika sen titta vi lite i affärer..

Tittade på den där koftan jag hitta på Allum häromdagen, fast den fanns inte i större storlek. Det fanns den i stan, provade större å det såg inte klokt ut. Skippade den o det var väl lika bra det eftersom jag klickade in mig på h&m´s hemsida i förrgårkväll o klickade hem några grejer där Obestämd


Igår när jag kom hem från jobbet hade David städat hela lägenheten, allt utom min klädhög som ligger bredvid sängen. Det luktade godis i hela lägenheten. Fatta inte vilket skurmedel han användt? Vi åkte ner till Maxi o handla lite saker.. Gjorde natt tacos Tungan ute Hade inte ätit så mycket under dagen så vi var vrålhungriga.


Idag vaknade jag när David kilade till jobbet klockan sju.. Hamnade framför datorn.

Vet inte vad jag ska ta mig för idag,känner inte för något egentligen...

Skulle vilja åka till Ikea o köpa den där byrån till sovrummet. Men hur ska jag få in den i bilen alldeles själv?Obestämd


Nehp,kanske om man skulle äta lite frukost o ta tag i klädhögen på golvet? Måste tillägga att alla kläderna är inte mina som ligger där,för David har inte lagt sina smutskläder in i tvättpåsarna utan släng dom på golvet utanför Glad Så det så!


Måste också skriva om i tisdags, åkte med mostris till MediaMarkt för att köpa present till hennes man. Under tiden började jag må as kasst. Hade jätte ont i kroppen, som när man har feber.. När vi kom tillbaka tog jag en tablett av mormor. (råkade visst ta fel såg vi sen, men det var ingen fara. det var ungefär som den tabletten jag skulle tagit, fast en aning starkare) Vilade en halvtimme innan jobbet, när jag klev upp kände jag mig änna lite yr i bollen. Kilade iväg till jobbet kände mig skapligt bra. När tabletten slutade verka fick jag ont i hela kroppen igeen. Suck. Jobbade lite på halvfart.. När jag kom hem slappa jag i soffan med älsklingen, tog en alvedon o la mig. När jag vakna igår så var det helt borta! Vafan var det undrar jag? Skumt som fan,skönt att det gick över så snabbt iaf.
Aja, de va bara det Tungan ute


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards