♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 4 december 2009

4 December 2oo9

Av Suss - 4 december 2009 10:41

 Fixa garderob ?


Godmorgon... eller förmiddag är det kanske nu? Jag har varit vaken sen David kilade iväg imorse vid halv åtta. Pussades en massor på honom innan han gick<3 Brukar oftast sova vidare medans han kliver upp och gör sig ordning, sen pussar han mig hejdå innan han går.. Det är så himla mysigt att dra sig lite o bara ligga och hålla om varandra på morgonen. Extra mysigt när man inte gör det så ofta. Hihi! Satte igång teve, kikade på Vakna med the voice, tycker om att kolla rap attacken på fredagarna. Idag rap attackade dom ingen utan gjorde en jul jingel. Rätt skojig. Sen orkade jag inte dra mig mer ensam så jag gick upp och satte mig vid datorn för att spana lite... Rätt som det är så hör jag någon i dörren! Då är det David som kommer hem för att äta frukost. Yaay! Fick frukost sällskap och även en masssa pussar innan han var tvungen att kila iväg igen. Åh, önska han kunde börja senare, som jag gör.. Jahop, iaf skall man sätta igång och fixa garderoberna eller inte? Känns som ett ganska stort projekt. Sånt brukar alltid sluta med att det tar hela jäkla dan.. Jag har 3 garderober, en som jag har upphängda tröjor i, en som jag har jeans hängande med tröjor & linnen liggandes under och på botten nattkläder.. Den tredje är mer en skräp & tvätt garderob. Funderade på att kasta ut all skit från den tredje och hänga kläder i den också. Så det blir lite mer ordning! Men om man nu skall göra ordning kläderna så borde man ju också rensa lite. Och jag hatar det! jag har så jäkla svårt att slita mig från mina gamla kläder! Hahah. Slutar alltid med att det jag tänkt göra mig av med hamnar i en påse eller i botten av en av garderoberna och blir därmed kvar! Det kan ju faktiskt hända att det kommer till användning. Eller hur? Näep, tror inte det blir något mer det idag. Känns som det kommer att ta upp hela min dag. Men vad ska jag annars hitta på? Det enda jag tänker på att saker jag vill shoppa. Så jag borde kanske ta tag i kläderna ändå! Jag tror jag är lite smått shopping beroende. Känns inte som det tar stopp, förrens pengarna är slut.. Och det är en bit kvar. Tex nu, är jag as sugen på att åka och köpa den där skjortan till David som jag såg häromdagen. Verkligen jätte sugen!! Vill köpa! Hahah fick för mig att jag skulle lyssna på Dansebander med Torgny Melins, den e ju helt grym. Höhö! Ne, här framför datorn händer ju ingenting. Skall börja med att duscha av mig lite.. Så man piggnar till.


Pok Susannne<3






Jag älskar dig David

 
 
K

K

4 december 2009 13:45

Sv: Tackar... Dom blev så jäkla snygga =D

http://kyshtomat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards