♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 11 december 2009

11 December 2oo9

Av Suss - 11 december 2009 09:26

Kul med kommentarer!!


Tycker om när det står att jag fått kommentarer här på bloggen, det händer sällan.. Och när det gör det så är det oftast svar från andra som jag kommenterat. Hehe! Tycker ni som läser får bli lite bättre på att kommentera! Make me happy :9


Jag hämtade upp mamma igår efter jag skrivit. Vi bytte mormor´s vishy back och sen åkte mammis med mig till Jysk för att köpa stolarna. Tänkte att jag får ha lite bärhjälp. När vi frågar efter stolarna säger dom först ja vi har massor, sen säger dom strax efter det att Oj nej men dom är reserverade! GAAAH

Fick inte med mig några stolar, men fick reservera till nästa leverans.. Som förmodligen dröjer till nästa fredag. Suck! När jag vill ha något så vill jag ha det med en gång!!


Pratade med syster igår kväll, hon hade vaknat upp från narkosen o mådde relativt bra. Tur att hon fått smärtstillande. Hehe! Skall åka dit i eftermiddag/kväll o hälsa på henne! Hoppas nu att du kommer må bättre, så det var värt det.. :)


Imorse när David kilade iväg kunde jag inte somna om.. Inte idag heller. Trots att jag är jätte trött... Känner mig så orolig när jag är ensam. Blev att slå på Vakna med the voice, som vanligt. Dom skulle ha både rap attack och lucia tåg idag. Lucia tåget var ju helt värdelöst! Så besviken!


Idag är jag ledig, vet inte vad jag ska ta mig för. Städa det gjorde jag ju igår... Funderar på att åka över till Backaplan o byta några tights som jag köpte för ett tag sen på Gina tricot. Vet inte när jag skall använda dom? Dom är lite väl mycket partey.. Finns ett par typ likadana (eller ska finnas enligt deras hemsida) som är lite mindre partey, inget glitter bara glansiga! Skall nog iaf börja med att göra mig ordning..


Någon som har tips på julklapp till svärfar? Funderat på en sån där digital fotoram, han är ju lite intresserad av såna där teknik saker. Hehe! Har ni något annat förslag så skriv!


Lyssnade på lite svensk musik igår när jag städade, så kom en låt med Lisa Nilsson som heter Handens fem fingrar. Tycker den var himla sööt!




Vill att David skall vara hemma med mig nu <3 saknar honom!


Måste lägga in sen, min moster´s gubbe har kommenterar några av mina logg inlägg jag gjort på facebook. Skall ordna det nu med en gång!

Han tycker själv att han är himla rolig ;)


   






Puss & kram Susannne<3

 
 
veronica

veronica

11 december 2009 11:40

just de, Nadja berättade om operationen. Hoppas allt gått bra :) Vilken klinik gjorde hon de på?

http://verooniicaa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards