♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Suss - 17 december 2009 13:09

Whopsidejsy


Har visst inte bloggat på en vecka. Hehe! Har bara glömt bort det... Jobbade i helgen, på lördags kväll var vi hos mostris på bordshockeytunering! David vann nääästan. Han fick plötsligt en väldig otur i finalen. Hehe. Men 2a är ju inte fy skamm det heller. Jag själv var alldeles värdelös.. På alla omgångar jag spelade så gjorde jag väl typ 2 mål eller nåt. Hehe.. Hände la inte så mycket mer under helgen..


I måndags var mostris och jag med syster på återbesök, allting såg jätte fint ut. Tror iaf att det var måndags. Jo måste de varit. eller? I onsdags (igår) morse hade vi möte på jobbet. Rensade luften lite. Får väl se hur länge det håller i sig denna gången. David och jag har satt igång med gymmet  igen. Hade paus förra veckan pga David´s hand.


Ja mycket mer har väl inte hänt. Blir så himla dumt när man inte bloggar samma dag man skriver om, speciellt med mitt teflonminne. Haha!


Ikväll skall David på julbord med jobbet och jag skall vara chaffis. Neh skall bara hämta honom när det är klart, får ju ställa upp när han varit snäll o kört mig. Tycker det är lite obehagligt när det är så halt ute bara, men det går nog fint!


Nu skall jag käka lite soppa som vi gjorde igår kväll, börjar jobba om ett tag.

Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards