♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Suss - 6 januari 2010 21:03

Nytt år !



Jag har inte blivit någon bättre bloggare detta året iaf. Hade ju tänkt det, men så har jag haft så mycket annat för mig att jag helt enkelt glömt bort det. Skulle lagt in en hel del bilder också, men det blev inget med det heller.. Kanske skulle sluta blogga? Njäää, det kan jag nog inte hålla mig ifrån,helt! Hehe.


Någon som läser, om någon nu gör det. Jag letar efter någon butik som säljer Timberland Mukluk skor, någon som har en aaaning om vart dom säljs? När jag var på Gekås för ett tag sen sålde dom såna i skobutiken utanför, men jag blev snål och köpte inga. Typiskt mig, gör alltid så sen får jag ångra mig. Verkar som att det är fler som söker skorna. Vill haa! Hade varit bra med ett par varma skor när vi snart åker till Idre! Wii,det skall bli så roligt!! David har bokat skid-skola åt mig. Hehe. Kanske lika bra att lära sig ordentligt... Åkte ju förra året en dag, så jag kan ju lite iaf. Som sagt, om ni vet om dom där skorna säljs någonstans. Hojta till då!


De 6 första dagarna på året har det väl inte hänt så jätte mycket på.. Jobbar o varit med älsklingen mest.. Vi tränar o försöker vara duktiga. Känns bara inte som att det tjänar någonting till. Väger samma varenda gång vi mäter & väger oss. Brukar göra det lite då och då... Fast, David han har ju gått ner några kilon.. (den jäveln,hehe)  Jag står bara helt still. Men det är väl som syrran säger ju mer man tänker på det desto mindre går man ner.. Eller nåt.


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards