♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Suss - 7 januari 2010 21:18

Här kommer det jag lovat!







 

Här är dom nya varma skorna! Helly Hansen, förhoppningsvis jätte varma.
För det har dom lovat i affären.

Är ändå liite sugen på Timberland skorna. He he



  Köpte i förra veckan, på Dinsko! En tjej som jobbar där jag gör mina naglar hade såna på sig och jag var tvuungen att ha såna. Det var dom jag traska runt i förut på stan och fick vansinnigt ont i fötterna. Vill man va fin får man lida pin. Hehe! Gu va sketna dom blivit såg jag nu.





Köpte ett underställ på Stadium (för skidresan), ett paket med tjocka strumpor från h&m (på halva priset) och guldiga örhängen, bara vanliga pluppar. Men nu får det f*n va köp-stopp! Känner mig som en missbrukare. Börjar gå lite långt känner jag. Shoppar alldeles för mycket. Skidresan kommer ju att kosta en del med, sen är väl sparkontot lensat.. :(  Bara till å börja om från början. Det är ju tur att man inte håller på med kreditkort o sån skit iaf!!



Måste berätta, igår tänkte jag väldigt mycket över dom där Timberland skorna och pengar osv.. Så i natt drömde jag att jag snodde pengar av min chef för att jag skulle kunna köpa allt jag ville ha. Haha! Sen när jag vakna i morse hade jag jätte dåligt samvete. Fan va sjukt det kan bli med drömmar.....



Nu skall jag logga avf, David värmer på chili con carne:n syrran gjort åt oss. Sen blir det myspys. Saknar honom hela dagen<3



Puss /Susannne<3

Av Suss - 7 januari 2010 14:31

Helly Hansen


Måste bara skriva att jag varit i stan för att leta reda på dom där Timberland skorna, det fanns ett par kvar i strl 38.5 men dom var alldeles för stora. Typsiskt tänkte jag o vandrade vidare för att se om någon mer butik hade dom. Skulle bara kika in i Helly Hansen butiken och där hittade jag ett par liknande men mycket snyggare! (enligt mig) I samma prisklass tyvärr. Dom fick följa med mig hem. Hihi!! Skall lägga in bild ikväll. Nu hinner jag inte för jag börjar jobba om 25 minuter.. Jag kan säga det att jag rekommenderar Inte högklackat nu. Fy va farligt och usch va jobbigt det var. Puuh! Men jag var tvuungen att ta dom nya skorna. Dom kan ju inte bara stå i garderoben och damma. Eller hur! Kommer en bild på dem med ikväll.


Tjing tjing!


Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards