♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Suss - 9 januari 2010 23:05

Längtat hela daaan!


Både David & jag har varit iväg och jobbat idag.. Jag slutade vid sex och David han har inte kommit hem än.. Suger när han inte är hemma,när jag kommer hem. Vill att han skall sitta här o smajla mot mig när jag kommer in genom dörren. Vet inte hur jag skulle klara mig utan denna underbara människa. Han betyder verkligen allt för mig. Han finns alltid där vid min sida och stöttar. Äkta kärlek!!<3



Igår: Vi båda var lediga. Visste inte vad vi skulle hitta på men vi ställde ändå klockan på åtta-nio. Gjorde oss redo, åkte och lämnade några papper vid stig center, vidare till backaplan. Jag tittade på H&m men där var alldeles utplockat. Så dåligt! David han köpte snus, han var lagom sugen när klockan var typ 12-13 och snusen varit slut sen kvällen innan. Hehe! Visste inte vad vi skulle hitta på, David körde en omväg hem, som ledde oss till Sisjön. Jag kikade på H&m, hittade det jag sökte. Hoppas David kommer tycka om det!  Hihi! Sen åkte vi hem. Värmde soppa sen slockna vi i sängen ett tag. Klockan ticka iväg sen var det dags att dra till gymmet. Tycker vi varit riktigt duktiga sedan David började på mitt gym. Har tränat nästan 3 ggr i veckan ända sen dess! På honom synd det, men inte på mig. Suck. På hemvägen handla vi på Maxi. Käkade o sen blev de dusch & bed tajm. Zzz...


Idag: Upp och hoppa vid sju tiden, znoosade väl iofs till halv-tjugo i åtta. Såå trött! Idag fick jag jobba med Katarina. Trevlans! De va längesen.. Gick himla bra! Jäkla sketungar som skall hålla på att sabbotera och ha sig. Varför kan dom inte hitta något rolig att göra istället! När jag var 15 hängde jag f*n inte nere i affären o förstörde iaf!! Efter jobbet gick jag till mostris. Dom bjöd på mat, mmmmums!! Sen tjöta vi,titta på tv o hade de mysigt. Gosa med lilla Robin. O Evelina, hon e så söt. Säger så himla roliga saker jämt. Nu sitter jag här hemma, väntar på att min älskling skall komma in genom dörren o säga hur mycket han saknat mig idag. (vilket han inte kommer att göra :9 ) Tror nog jag skall hinna bädda ner mig innan han kommer.


Brr va kallt det är ute. Det känns helt sjukt att det är så många minus när vi inte haft en riktig vinter på typ 1o år!! 15 minus visade termometern imorse. Där David varit o jobbat visa det minus 23 nu när han åkte hemåt! I Idre som vi skall åka till är det typ 3o minus! Hoppas verkligen att det blir lite mildare tills vi ska åka. Blev ju lagom nojjig när dom visar i tidningen & nyheterna att några fastnat i en lift och suttit där i 1½ timme i sån kyla!


Ne som sagt, kanske man skall bädda ner sig?!

Puss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards