♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Suss - 13 januari 2010 13:53

Kan inte alltid vara så stark som jag skulle vilja.

Det är inte alltid man kan stå emot tårarna...



Ibland känner jag mig så ensam. Är så besviken..  Jag bad inte om att komma till världen. Varför får bara vissa en bra familj och en bra uppväxt? Det finns så mycket i mig som bara skulle vilja komma ur mig.. Men detta är nog inte rätta stället att skriva av sig på. Har senaste tiden försökt hålla mig undan "problemen"... Sen är jag så dum att jag söker upp "det" igen. Man tror att allt skall blivit bra under tiden. Men det kommer aldrig bli bra.. Det känns iaf inte så. 


Tack för att du finns vid min sida David. Jag älskar dej<3

Av Suss - 13 januari 2010 08:19

Jag ville ju inteee!!


Vaknade när David gick iväg till jobbet trots att jag ville sova meer.. Störande! Låg och funderade på om jag skulle kliva upp och sätta igång med städning.. Men så kom jag fram till att man inte kan ställa sig och dammsuga när klockan är sju på morgonen.. Iofs hade jag väl tagit den andra delen av städning först så klockan hade blivit lite mer men jag bestämde mig för att försöka somna om. Vilket inte gick. Nu har jag iaf klivit upp i vårat kyliga hem. Har invigt mina nya strumpor jag köpte förra veckan för halva priset. Dom var riktigt varma o goa.. Tog dom alldeles för stora mjukisbrallorna och den nya gosiga rosa tjocktröjan jag köpte på stadium för någon vecka sen.. Mysmys!!



Klockan är redan halv nio! Shiet, va tiden kilade iväg. Började morgonen med ett glas Oboy.. Oboy e livet. Så gott!! Tur att det finns laktosfri mjölk.. Har funderat på om jag blivit laktos intollerant pga att jag druckit så mycket Oboy? Sen jag slutade med välling har det varit Oboy som gällt. Hm? Eller är det något som man har i sig bara? Har hört att vuxna egentligen inte ska dricka mjölk... Laktos intolleranta är väl ganska vanligt nu för tiden tror jag.



Igår efter jobbet hade vi tvätt tid. När vi kom ner så låg det en lapp uppe på torktumlaren att den är trasig och att dom beställt reparation. Vaf*n! Borde man inte lägga lappen på utsidan då?! Så man har en chans att välja ett annat tvätt rum. Blev så sur va! Jag som stod och valde mellan 1an och 2an.. Vi fick iaf tvättat kläderna och bokat en ny tid för handdukarna o det där som måste torktumlas.. På lördag åker vi ju så det kan va skönt att ha allting rent.


Det ska bli så skojigt, samtidigt är jag jätte nervös. Tror jag skrivit om det tidigare.. (?) Både David & hans kompisar kan åka skidor. Känns som jag kommer bli utanför... Är livrädd att jag skall trilla o bryta ett ben eller något! David har iaf bokat in mig på skidskola.. Men det är på tisdagen tror jag, så jag hinner ju öva själv lite innan med..


Gjorde nyss kategorier för mina blogg inlägg. Men jag kom på vad jobbigt det blir eftersom jag skriver om allt möjligt i mina inlägg. Var kanske onödigt med kategorier då? Har dessutom länge haft dagens datum som rubrik, men det får bli något annat skojigt där istället.. Det står ju faktiskt redan datum..


Min mostris kompis är gravid och var beräknad tills igår tror jag.. Nu har hon kanske fått havandeskapsförgiftning stackarn.. Förstföderska o hon har hela tiden varit mer eller mindre "rädd" för att föda. Vilken otur.. Hoppas verkligen inte att det är havandeskapsförgiftning... Tycker bebisen kan komma ut nu, både för att jag är nyfiken på vad det är för en liten som kommer ut och för att man blir orolig för henne. Googlade på havandeskapsförgiftning igår, där står det att det är ca 2% som får det och att det finns en "lättare" variant och en "värre".. Vet att min bästis från när jag var liten fick det med sin son.. Henne gick det bra för, tror jag?   Usch, så mycket som kan hända när man är gravid.. Hoppas iaf att det går bra för henne <3



Ne om man skulle ta och göra lite äggröra. Inte sugen egentligen men är inge sugen på macka heller.. Ha en fin dag, kanske uppdaterar senare igen.


Puss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards