♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Suss - 14 januari 2010 11:18

Gu så trött jag var idag!



Hade ställt klockan på tio tror jag, men när klockan ringde kunde jag inte öppna ögonen.. Slumra till en stund. Sen vakna jag igen efter en liten stund tänkte att jag var tvungen att gå upp. Livrädd att man skall sova ända tills jobbet börjar. Hehe!!


Igår fick jag städat. Kom på när klockan var ett nånting att jag börjar ju inte förrens halv fem. Så jag segade med städningen, tog mer eller mindre hela dan. Men rent blev det iaf. Och sen när det började närma sig jobbet, gjorde jag ordning mig. Sen kommer det jobbiga. MATEN! Jag hatar att fixa med mat o sånt, sen e det så himla tråkigt att äta ensam... Min matlust är helt borta. Hade varit skönt om man slapp äta. Till slut fanns det iaf inte så mycket tid kvar så jag rusade ner till pizzerian och köpte mig en kebab. Som inte alls var särskilt god. Ångrade mig efteråt eftersom jag ändå inte var jätte mätt. Det sjunker bort så fort.


Efter jobbet kom älsklingen o hämtade mig. Vi åkte till gymmet.. Ingen av oss var särskilt taggade. Vi körde bandet i 4o minuter sen lite gym saker.. Det var så otroligt segt, ingen av oss orkade nånting.. Konstigt. Men det är väl psykiskt som David säger. I måndags var jag ju jätte taggad för jag vägt mig. Hehe! Vi gjorde vårat bästa iaf! När jag var på jobbet hade David fått slänga in tvätten (det som vi inte kunde tvätta i tisdags) Och jag hade alldeles glömt bort att jag lagt helt nya RÖDA sängkläder där i med den vita tvätten. Woups. Så nu var hälften utav dom nya vita handdukarna ljust ljust rosa aktiga. Hehe! Men det gör inget. Vi har endå så mycket vita hand handukar så kan ju va kul med rosa. Hehe. Var ju tur att det inte var våra vita kläder! Det var ju inte lätt för David att veta, så jag skyller ingenting på honom.. Hihi


Vi tvättade hela kvällen, fick allt rent. Men shit va fort det växer i tvättkorgen. Blir så när man använder kläder på dagen sen gymkläder osv... Sen blev det bed tajm!




Idag vaknade jag som sagt sent. Skall fixa frukost nu sen tänkte jag hinna med att promenera en sväng. Ser så fint ut med snön och solen.. Har typ ingen frukost hemma, så det får blil äggröra tror jag. E sjukt trött på det bara men.. Finns det inget annat att välja på så.... Hm!


Gu va fort denna veckan gått! Två dagar kvar tills vi åker! Tjoheej :9




Ne nu ska jag fixa frukost!!

Puss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards