♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Suss - 16 januari 2010 20:48

Idre med grabbarna !



Klockan halv två i natt somnade vi och klockan halv sex ringde klockan. Snoozade e liten stund innan det var full fart. Håkan & Marko hämtade upp oss strax efter sju. Bilen var helt knökad, med packning, alkohol, skidor och dylikt. Vi stannade för kissepaus ett antal ggr på vägen. Fick även hoppa in på system bolaget i Sunne. Har inte skrattat så mycket som jag gjort idag, på hur jag vet inte hur länge! Kommer nog ha riktigt kul i veckan med älsklingen och hans vänner. Vi var framme här vid fem tiden. Slängde in all packning i stugan & sen körde vi racer fart till skiduthyrningen och vidare till affären för att köpa något att äta! Blev kuldinariska läcker heter (makaroner & falukorv). Inte direkt min favorit rätt men det mättade. Hehe! Tog BK på vägen hit med.


Efte maten knalla vi upp till affären igen för vi glömde ett par grejer. Känns som det kommer bli j*vlig dyrt denna veckan. Första köpet gick på sammanlagt på båda svängarna 6-7 hundra spänn!! O det var typ en "middag" & frukost. Jisses!!


I morgon bitti blir det att inviga backarna. Se hur det går. David får hjälpa mig. Hehe!! På måndag ska jag på skidskola! Heheh


Ne nu får det räcka. Kommer förhoppningsvis lägga upp bilder i veckan. Idag har det inte blivit några bilder. Tyvärr!


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards